ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
"זכרו אותי לטובה"

המצבה המרגשת של הגלמודה חרכה את הרשת

מצבה מרגשת של גלמודה שביקשה לכתוב על קברה טקסט יוצא דופן התפרסמה היום (יום פטירתה) ברשת ורבים למדו והתפללו לעילוי נשמת שושנה בת ר' זכריה ז"ל. גם מתנדבי זק"א עלו לקברה יחד עם מניין ואמרו קדיש

המצבה המרגשת של הגלמודה חרכה את הרשת
המצבה של שושנה גרייה ע"ה צילום: דוברות זק"א

הבוקר (שני) פרסמתי ברשת החברתית טוויטר תמונה של מצבה שצילם מתנדב ידידים בבית העלמין סגולה בפתח תקווה. תוך שעה קלה התמונה הפכה לויראלית ברשת וריגשה המונים. 

מדובר במצבה מרגשת במיוחד של גלמודה בשם שושנה גרייה ע"ה שנפטרה בשנת תשל"ז וביקשה לכתוב על קברה, "לדור דור תשא שמי, יזע רב היה מנת חלקי, ואושר רב לא היה לי, בודדה וגלמודה הייתי בחיי ובאין לי בנים זכרו נא אותי לטובה". מתנדב ידידים שנקלע לבית העלמין צילם את המצבה אמש יום לפני ז' אייר יום השנה של המנוחה ע"ה שנפטרה ללא זרע של קיימא.

בעקבות הפרסום רבים למדו והתפללו לעילוי נשמת שושנה בת ר' זכריה גם מתנדבי זק"א, מד"א הצלה פ"ת עלו היום לקברה בבית העלמין סגולה, הם הדליקו נרות התפללו ואמרו תפילת קדיש וק-ל מלא רחמים.

ישראל גודלבסקי מפקד זק"א שרון: ״הבוקר הופצה ברשתות החברתיות תמונת קבר של אישה גלמודה אשר לא השאירה אחריה ילדים והיום חל יום השנה לפטירתה, ארגנו מייד מנין מורחב של מתנדבי זק"א ומד"א הצלה פ"ת עלינו לקבר להתפלל ולהדליק נר לעילוי נשמתה".

מצבה גלמודה פתח תקווה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 12 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד