ט' ניסן התשפ"ד
17.04.2024
דוהר לממשלת שמאל

לאחר שהשניים נועדו נתניהו במתקפה על בנט

לאחר שבנט ונתניהו נועדו בניסיון להשיג פתרון לפלונטר הפוליטי, ראש הממשלה תקף את יו"ר ימינה בישיבת סיעת הליכוד וקרא לו להפסיק ולדהור לממשלת שמאל

לאחר שהשניים נועדו נתניהו במתקפה על בנט
נפתלי בנט/בנימין נתניהו צילום: יונתן זינדל/דוד כהן, פלאש 90

ראש הממשלה בנימין נתניהו נועד היום (שני) לפגישה חמישית עם נפתלי בנט, כשברקע המבחן הראשון של בנט בהצבעה הצפויה על הקמת הוועדה המסדרת. דקות לאחר הפגישה נתניהו תקף חזיתית את בנט.

בפתח ישיבת סיעת הליכוד אמר ראש הממשלה כי "יש פתרון לפלונטר הפוליטי ורוב עצום בציבור תומך בו. במקום להרכיב ממשלות אבסורדיות, למשל עם ראש ממשלה שקיבל בבחירות רק 7 מנדטים, יתקיימו בחירות ישירות לראשות הממשלה. הציבור יבחר ישירות את ראש הממשלה בבחירות בזק, בלי לפזר את הכנסת".

עוד הוסיף נתניה בפנייה לבנט, ואמר: "היום גם מגיע רגע האמת של נפתלי בנט. הוא התחייב שלא לשבת תחת לפיד עם מרצ והעבודה, בתמיכת המשותפת. לכן עליו להפסיק לדהור לממשלת שמאל יחד עם לפיד, מרצ והעבודה. עליו לתמוך בהצעתנו לוועדה המסדרת שמונעת את העברת הכוח בכנסת לשמאל ואף משאירה בידיו את זכות הוטו ולתמוך בפתרון הבחירה הישירה, דבר שרוב עצום בקרב מצביעיו תומך בו", לדבריו, "אם בנט לא יעשה זאת, פירוש הדבר שהוא חובר לשמאל".

בחלק הסגור של ישיבת סיעת הליכוד אמר נתניהו: "בנט אמר בבחירות שלא יהיה ראש ממשלה עם 10 מנדטים כי זה לא מוסרי ולא דמוקרטי, אבל זה מה שהוא עדיין מנסה לעשות כרגע עם לפיד, מרצ, העבודה והמשותפת".

נתניהו ציין כי "הם דנים עכשיו בממשלה של השמאל. הם קוראים לזה אחדות אבל זו ממשלה של השמאל עם שיתוק פריטטי שמוכר לכם. זה דבר רע מאוד לעם ישראל. זה כמובן לא משקף את ההתחייבויות של בנט מהבחירות".

בנימין נתניהו נפתלי בנט

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד