ט' ניסן התשפ"ד
17.04.2024
סיפור מבהיל

פגעו ביולדת בבית החלמה ו-9 שנים לא זכו לילדים

סיפור מדהים על שתי נשים ששהו באותו חדר בבית החולים התחברו עד לשהותם בבית החלמה שם נפגעה אחת הנשים. הסיפור מסתיים בערב פסח האחרון. 'בחדרי חרדים' עם הסיפור שסיפר אתמול המשפיע רבי מיילך בידרמן בשיעורו 

פגעו ביולדת בבית החלמה ו-9 שנים לא זכו לילדים
המשפיע רבי אלימלך בידרמן צילום: שוקי לרר

סיפור מבהיל שסיפר אמש (ראשון) בשיעורו הרה"צ רבי אלימלך בידרמן על פגיעה של שתי נשים באישה בבית החלמה לפני עשר שנים הסתיימה זה עתה בחודש ניסן האחרון.

"זה לא סיפור שכתוב ב"באר הפרשה" לפני 10 שנים, אלא כעת זה קרה" פתח רבי מיילך וריתק את השומעים בשיעורו השבועי. 

התקשר אלי יהודי וסיפר כי אשתו ילדה בשעה טובה לפני עשר שנים, ובחדר בבית החולים פגשה עוד יולדת, על הדרך הם דיברו הרבה בניהם, וגם דיברו בינהם באיזה בית החלמה הם יהיו לאחר מכן. והתברר ששניהם יהיו באותו בית החלמה ב'אם וילד' בבני ברק, כשדיברו להיות באותו חדר האישה השנייה לא ענתה לה לגבי זה כי באותו זמן היא כבר סיכמה עם בת דודה שלה שתהיה עמה בבית החלמה. 

"למעשה" מספר רבי מיילך היא הגיעה לבית ההחלמה וביקשה להיות בחדר עם החברה שפגשה בבית החולים במזכירות ענה לה שהיא כבר קבעה עם בת דודה שלה להיות ביחד. לאישה מאוד כאב שלא רוצים להיות עמה ביחד, אותה יולדת אף בכתה שרוצים להתרחק ממנה, אבל לאחר מכן הם כבר צחקו בחדר אוכל כבראשונה, וחזרו להיות חברות שם בבית ההחלמה. 

מממשיך רבי מיילך ומספר בשם הבעל "עבר זמן והאישה זו שביקשה לישון עם הבת דודה ולא רצתה להיות איתה, עבר זמן, והעיניים התנפחו מפעם לפעם, והיו צריכים לקחת כמה טיפולים היה זה סבל גדול, אבל לא רק זה מספר הבעל, אלא גם התקיים אצל האישה "ותעמוד מלדת", כ- 10 שנים היא חיכתה לילדים וראה זה פלא שגם הבת דודה עמדה מלדת והפסיקה ללדת. 

עברו כמה שנים, שתי הבני דודות מצפות לישועות ה', התחילו לחשוב - פשפשו במעשיהם ולא מצאו, מה אפשר לעשות על כזו גזירה, ובסוף החורף תש"פ חזר הכאב לעיניים, שהיה להם קודם. הם הבינו מיד שיד השם כאן, הם נסעו לקבר רחל לבקש מה' והם רוצים לדעת על מה צריכים לעשות תשובה, ובמי הם פגעו.

באמצע הדרך הם נזכרו מה שהיה בבית ההחלמה אולי הם פגעו באישה הזאת, ואולי היא נפגעה, הם חזרו לבית ההחלמה, לבדוק מי זאת הייתה האישה שהם ישנו איתה בחדר, לקחת את הטלפון שלה, מיד התקשרו לבקש סליחה ממנה, והאישה מיד ענתה שלא נפגעה, והכל בסדר והיא אמרה בפה מלא שהיא מוחלת להם בלב שלם ובפה מלא.

ממשיך המשפיע וסיים: עכשיו בחודש ניסן האחרון, שתי הנשים ילדו בת למז"ט, אחת ילדה בערב פסח, והשנייה בחוה"מ פסח.  וממשיך האברך: מיד לאחר שהיא ענתה להם שהיא מוחלת מיד עבר כלא היה הכאב מהעיניים.

 

 

רבי אלימלך בידרמן בית החלמה קבר רחל פגיעה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 21 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד