ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024
"רוסיה עלובה ובוגדת"

סערה: מפגינים תקפו את רעייתו של אלקין, לפיד מגנה

בעוד ההפגנות נגד משפחת נתניהו והביטויים החמורים ואף ההסתה לרצח נמשכים מידי יום. קריאות גנאי שנאמרו על ידי מפגיני ימין לרעייתו של ח"כ זאב אלקין הוציאו את יאיר לפיד משלוותו "האלימות המילולית היא תחתית שפל המדרגה של פוליטיקת השנאה והפילוג"

סערה: מפגינים תקפו את רעייתו של אלקין, לפיד מגנה
זאב אלקין צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

חבר הכנסת זאב אלקין שפרש כזכור מ'הליכוד' וחבר ל'תקווה חדשה' של גדעון סער, מצוי בימים האחרונים תחת מסע לחצים של אנשי ימין המפגינים בסמיכות לביתו בשכונת פסגת זאב בבירה.

הערב (שני) דווח כי מריה אלקין, רעייתו של חבר הכנסת הותקפה מילולית על ידי המפגנים תומכי גוש הימין בקריאות "בוגדת עלובה, עוד רוסיה בוגדת", עוד הטיחו לעברה: "את מוכרת את מדינת ישראל". בכך מנסים לבטא המפגינים את קריאת ראש הממשלה לאנשי הימין לחזור הביתה. היא מצדה הגיבה ואמרה "בגללכם הילדים בוכים בלילה".

מי שנחלץ לעזרת המשפחה, וגינה את המפגינים הוא יאיר לפיד יושב ראש הגוש בה נמצא אב המשפחה: "האלימות המילולית היא תחתית שפל המדרגה של פוליטיקת השנאה והפילוג. את זה בדיוק אנחנו צריכים לשנות. את זה בדיוק יכולה לשנות ממשלת אחדות ישראלית".

אירוע זה מצטרף לאירוע אחר שהתרחש לפני שבוע בדיוק באותו המקום, אז הגיעה קבוצת מפגינים תומכי נתניהו להפגין מול ביתו של השר לשעבר זאב אלקין. על מנת להפעיל לחץ על חברי מפלגת 'תקווה חדשה' של גדעון סער.

אלקין מצדו בחר לתקוף את נתניהו ישירות על הגעת המפגינים וצייץ: ‏"לידיעת חבורת המטורפים שבאו הערב להפגין ליד ביתי למען נתניהו, הבהילו את הילדה שלי בת 5, צעקו לעברה שאבא שלה שמאלן ופושע. אדוני רה"מ תודה על העידוד הנוסף לפעול למען ממשלת שינוי".

הגולשים הרבים תקפו את ההתבכיינות של אלקין, כלשונם. והביא לדוגמא את ההפגנות הרבות הנערכות ברחוב בלפור. תוך שמפגיני השמאל לוקחים כבני ערובה את השכנים המתחננים אליהם כי יניחו להם לנוח מעט.

בתוך כך, בשעה זו מריה אלקין מגישה תלונה במשטרה בעקבות הנאצות והאיומים.

זאב אלקין הפגנות יאיר לפיד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד