י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
לחשושים בברנז'ה

מדוע עמית סגל נעדר מהמהדורה המרכזית?

הפרשן עמית סגל נעדר ביום פוליטי דרמטי במיוחד מהמהדורה המרכזית וכתב הבידור רומז לסכסוך כלשהו בין סגל לחברת 'החדשות' | במוצ"ש שודר ראיון בערוץ עם העיתונאית לוסי אהריש בו היא תקפה את סגל

מדוע עמית סגל נעדר מהמהדורה המרכזית?
עמית סגל צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

בשנים האחרונות עשה הפרשן הבכיר של המהדורה המרכזית עמית סגל כברת דרך והפך לפרשן המשפיע והדומיננטי בישראל. בצד השני של המפה הפוליטית הזינוק של פרשן ימני לעמדת מפתח משמעותית בתקשורת הישראלית היה לצנינים בעיניהם, דבר שגרם ללא מעט חיכוכים והעלבות כלפי סגל.

כתב הבידור של ynet רן בוקר רומז הערב (שני) כי הסיבה שהפרשן עמית סגל נעדר היום, יום דרמטי במערכת הפוליטית, מהמהדורה המרכזית, היא אינה סתמית וכי ישנם דברים מתחת לפני השטח.

"עמית סגל נעדר היום בערב דרמטי בזירה הפוליטית מהמהדורה המרכזית של חדשות 12 ולא במקרה. חדשות קשת ועמית סגל סירבו להגיב", כך פרסם בוקר בחשבון הטלגרם שלו.

עוד ציין בוקר כי "יש מי שטוען שסגל "כועס" על חברת החדשות, ויש מי שאומר שמדובר בסך הכל "ביום חופש". אך בוקר מזכיר כי "גם סגל עצמו, וגם חדשות קשת סירבו להגיב", מה שמעלה את החשד לתקרית בין הפרשן למקום עבודתו.

באותה נשימה מזכירים הערב אנשי תקשורת כי במוצ"ש האחרון שודר ראיון נרחב עם אשת התקשורת הערבייה לוסי אהריש, בו היא תקפה במרומז את עמית סגל. "אם אבא שלי היה מחבל היו נותנים לי לעבוד בחדשות 12?", תהתה האריש, שככל הנראה התייחסה לאיש התקשורת חגי סגל, שבצעירותו נטל חלק במחתרת היהודית.

עוד מפרסם רן בוקר כי גורמים המעורים בפרטים אומרים שסגל ביקש חופש מחברת החדשות והוסיפו כי הוא "כועס" על מכלול של דברים, ביניהם "היעדר גיבוי מוחלט". גורמים אחרים אמרו כי אין זו הפעם הראשונה שסגל מביע את כעסו. הערכה שלהם כי גם המשבר הזה, כמו קודמיו, "ייפתר כי סגל מוערך מאוד בחברת החדשות והוא יודע את זה".

 

עמית סגל לוסי אהריש המהדורה המרכזית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד