י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
"האופציות פתוחות"

אחרי שהפתיע: מנסור עבאס מסביר את המהלך

לאחר שהצביע נגד הרכב הוועדה המסדרת שהציעה סיעת 'הליכוד', יו"ר 'רע"מ' מנסור עבאס התראיין הערב והאשים את ראשי 'הציונות הדתית': "מסיתים ומאשימים אותנו בעלילות שווא" | בנוסף התייחס לאפשרות שיחליף את יו"ר הכנסת: "כל הצעה תישקל"

אחרי שהפתיע: מנסור עבאס מסביר את המהלך
מנסור עבאס במליאה צילום: דוברות המליאה

הסערה הפוליטית נמשכת, לאחר שהצעת גוש השינוי להרכב הוועדה המסדרת עברה היום (שני) במליאת הכנסת בעזרת קולותיהם של חברי מפלגת 'רע"מ', יו"ר המפלגה מנסור עבאס התראיין והסביר את המהלך.

"ניסינו לשמר את מעמד המאוזנים שלנו בכנסת", אמר יו"ר התנועה האיסלאמית ב'חדשות 12' והמשיך, "ככה תוצאות הבחירות וככה צריך להיות. אנחנו לא בכיס של אף אחד".

עבאס התייחס לטענה כי הסיבה שלא תמך בהצעה של נתניהו, היא הכוח שנתן האחרון לבנט: "לא רק לבנט. שבועיים בן-גביר וסמוטריץ׳, השותפים של נתניהו, מסיתים ומאשימים אותנו בהסתות שווא".

"עלילות דם, תמיכה בטרור. אני מוכן לעמוד בבית המשפט, ושהוא ישפוט אותי האם אני תומך טרור או אזרח מהשורה שבא כדי לייצג את החברה הערבית. זה כל מה שאנחנו דורשים".

יחד עם זאת, יו"ר 'רע"מ' לא שלל את האפשרות שבכל זאת יתמוך בממשלתו של נתניהו: "זה לא קשור לצעד הבא. זה לא קשור להרכבת הממשלה. אנחנו עדיין בעמדה שאומרת שכל האופציות פתוחות על השולחן".

"מי שיבוא לקראתנו נבוא לקראתו", טען עבאס והמשיך, "מי שיפסול אותנו אנחנו כמובן נפסול אותו. אני לא צריך להגיב כל יום לדברי השטות שיוצאים פה ושם".

על האפשרות שיחליף את יו"ר הכנסת הנוכחי יריב לוין, אמר יו"ר התנועה האיסלאמית: "כל הצעה תישקל בכובד ראש. נבדוק מה ההיבטים השונים, ואז נחליט".

מנסור עבאס מפלגת הליכוד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 14 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד