י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
"הבאנו היום בשורה גדולה"

בסוף היום הקשה: נתניהו מתפאר ומתעלם מהמפלה

"הבאנו היום בשורה גדולה לכל אזרחי ישראל". כך ראש הממשלה נתניהו הערב בנוגע לחסם החיסונים שהוסר, מבלי להתייחס "למפלה המבישה בכנסת היום, שהחלה לסמן אולי את סיום שלטונו. זה לא מרפה את ידיי להמשיך לעבוד סביב השעון"

בסוף היום הקשה: נתניהו מתפאר ומתעלם מהמפלה
בנימין נתניהו צילום: Amir Levy/Flash90

ביום שבו הזרקורים היו מופנים אל עבר פניו של ראש הממשלה בנימין נתניהו שהתכרכמו בשבתו במליאת הכנסת, עת חווה את הבגידה של ח"כ מנסור עבאס בהצבעה על השליטה בוועדה המסדרת, האיש שלא מפסיק להפתיע, מפתיע גם הערב, כאשר הוא רואה את חצי הכוס המלאה בסופו של היום, שהחל לסמן את סוף שלטונו הארוך בהיסטוריה הישראלית.

"הבאנו היום בשורה גדולה לכל אזרחי ישראל". כתב נתניהו הערב בחשבון הפייסבוק שלו. "אחרי שהייתי צריך להילחם בהתנגדות אדירה מבית, קיימתי שורה של שיחות עם מנכ״ל פייזר וחתמנו היום על המשך אספקת החיסונים לישראל".

נתניהו הוסיף ובישר, "אם לא יהיו הפתעות, בכך הבטחנו שהקורונה לא תחזור ושלא נחזור לסגרים" ועל הדרך תקף את התקשורת, "כצפוי התקשורת משתיקה את ההישג החשוב הזה, גם כשהוא מציל חיים, זה לא מרפה את ידיי להמשיך לעבוד סביב השעון כדי לדאוג לבריאותם וחייהם של כל אזרחי ישראל".

כזכור לאחר שנתניהו לא הסכים למנות את בני גנץ, או אדם אחר לשר משפטים, השתמש גנץ בכוחו הפריטטי והתנה את רכישת מיליוני חיסונים, בתמורה למינוי שר משפטים.

ראש הממשלה בנימין נתניהו אמר מוקדם יותר היום: "בימים האחרונים שוחחתי שוב עם ידידיי, מנכ"לי פייזר ומודרנה. היו כמה מכשולים בישראל שהיינו צריכים להתגבר עליהם, ומצאנו דרך להתגבר עליהם. אם לא יהיו הפתעות בדמות ווריאנט קורונה שהחיסונים לא מתגברים עליו, אז חתמנו על רכש של מיליוני חיסונים נוספים עם פייזר, אני מקווה שבקרוב מאוד גם עם מודרנה. פירוש הדבר שבקרוב מאוד יהיו לנו די והותר חיסונים, גם למבוגרים וגם לילדים. ישראל שוב תוביל את העולם במאבק נגד הקורונה. לא יהיו יותר סגרים - יצאנו מזה".

שר הבריאות יולי (יואל) אדלשטיין הוסיף מצידו ואמר: "אני שמח שלמרות הקשיים הפוליטיים המיותרים, הגענו להסכם עם פייזר. ישראל יוצאת מהקורונה בזכות החיסונים, ישראל תמשיך להוביל את המאבק בקורונה גם בהמשך. אני מודה לאזרחי ישראל על ההיענות המרשימה למבצע החיסונים, וקורא לאלה שטרם התחסנו לעשות זאת בהקדם".

בנימין נתניהו חיסון לקורונה חברת פייזר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד