י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
יסיר את החסינות?

בן-גביר מגיב לעבאס: "אפשר לי לתבוע אותך"

לאחר שיו"ר 'רע"מ' טען בראיון כי יו"ר 'עוצמה יהודית' מסית נגדו ומעליל עליו עלילות דם, האחרון קרא לעבאס לאפשר לו לתבוע אותו על כך: "אני קורא לו להסיר את החסינות" | בינתיים, בן-גביר צייץ עשרות ציוצים אשר מוכיחים לטענתו שעבאס תומך טרור

בן-גביר מגיב לעבאס: "אפשר לי לתבוע אותך"
איתמר בן גביר//מנסור עבאס צילום: הדס פרוש, פלאש 90

המתח עולה: יו"ר 'עוצמה יהודית' וחבר 'הציונות הדתית' ח"כ איתמר בן גביר, קורא ליו"ר 'רע"מ' להסיר את החסינות הפרלמנטרית שלו, ולאפשר לו לתבוע אותו.

הקריאה באה לאחר שמנסור עבאס התראיין ב'חדשות 12', וטען כי איתמר בן גביר ובצלאל סמוטריץ׳ מסיתים נגדו ומעלילים עליו עלילות שווא.

"‏מנסור עבאס אמר הערב שאני מסית נגדו ושהעללתי עליו עלילת דם כשאמרתי שהוא תומך טרור, ושהוא מוכן לעמוד מול בית משפט שיבדוק אם הוא תומך טרור", צייץ בן-גביר אתמול.

"אם כך, אני קורא לעבאס להסיר את החסינות ולאפשר לי לתבוע אותו על האשמות החמורות נגדי", הוסיף. לאחר מכן צייץ מספר ציוצים אשר מוכיחים לטענתו כי עבאס תומך טרור.

אתמול כאמור התראיין עבאס ליונית לוי ב'חדשות 12' והתייחס לטענה כי הסיבה שלא תמך בהצעה של נתניהו, היא הכוח שנתן האחרון לבנט: "לא רק לבנט. שבועיים בן-גביר וסמוטריץ׳, השותפים של נתניהו, מסיתים ומאשימים אותנו בהסתות שווא".

"עלילות דם, תמיכה בטרור. אני מוכן לעמוד בבית המשפט, ושהוא ישפוט אותי האם אני תומך טרור או אזרח מהשורה שבא כדי לייצג את החברה הערבית. זה כל מה שאנחנו דורשים".

יחד עם זאת, יו"ר 'רע"מ' לא שלל את האפשרות שבכל זאת יתמוך בממשלתו של נתניהו: "זה לא קשור לצעד הבא. זה לא קשור להרכבת הממשלה. אנחנו עדיין בעמדה שאומרת שכל האופציות פתוחות על השולחן".

מנסור עבאס איתמר בן גביר בצלאל סמוטריץ הסרת חסינות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד