י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
לאחר 4 חודשים בכלא

צרפת גירשה צעיר שסירב לתת שירות ללקוחות יהודים

שוהה בלתי חוקי בצרפת גורש מהמדינה לאחר ריצוי עונשו בכלא המקומי | הצעיר שימש כמשלוחן וסירב להעניק שירות עבור לקוחות יהודים

צרפת גירשה צעיר שסירב לתת שירות ללקוחות יהודים
אילוסטרציה צילום: Unsplash

צרפת גירשה שליח של חברת 'דליברו', צעיר אלג'יראי אנטישמי שהורשע ב'אפליה אנטישמית' בגין סירוב לקחת משלוחים של הזמנות אוכל כשר ללקוחות יהודים.

שר הפנים ג'רלד דרמנין אמר כי "השליח, שהתגורר באופן בלתי חוקי בצרפת גורש מהמדינה ביום שבת לאחר שריצה את עונשו בכלא ארבעה חודשים".

כזכור בית המשפט הפלילי בשטרסבורג הרשיע בינואר את יהייה אדין בן ה-19, על ידי התקשורת המקומית, בסירובו לתת משלוח אוכל ממסעדה כשרה בשטרסבורג ללקוחות יהודים. בעלי המסעדה הגישו תלונה במשטרה בגין אפליה לאחר שהנהג סירב לטפל בהזמנה, לאחר מעצרו התברר כי השליח גר באופן בלתי חוקי בצרפת.

"כפי שהבטחתי, המשלוחן שאמר שהוא לא רוצה לשרת לקוחות יהודים גורש מצרפת לאחר שריצה את עונשו בכלא", אמר שר הפנים. "לשנאה אנטישמית אין מקום בצרפת" הוסיף שר הפנים.

כזכור כפי שדווח ב'בחדרי חרדים', מסעדה כשרה בעיר שטרסבורג בצרפת, התלוננה בינואר השנה כי משלוחן אמר להם שהוא לא רוצה לתת שירות ליהודים. האירוע התרחש ביום על רקע סגר בצרפת שהגביל את המסעדות למכור ארוחות במשלוח בלבד, אחד המשלוחנים סירב לתת שירות למסעדה הכשרה, המשלוחן עבד מטעם חברת Deliveroo.

העובד הגיע להוציא חשבונית ללקוח ושאל את צוות המסעדה באיזו סוג מסעדה מדובר. הם אמרו לו שהם מוכרים אוכל כשר של מטבח ישראלי, הוא הגיב: "אני לא נותן שירות ליהודים" ואמר כי הוא מבטל את ההזמנה, האיש כאמור נעצר ולאחר שריצה את עונשו של ארבעה חודשים בכלא, הוא גורש חזרה לאלג'יריה. חברת 'דליוורו' גינתה את האירוע ואמרה כי "החברה לא תסבול אפליה על רקע גזעני או כל מקרה אנטישמי".

אלג'יריה שירות לקוחות אנטישמיות בצרפת

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד