ח' ניסן התשפ"ד
16.04.2024
ומה חושב נתניהו?

בנוכחות רה"מ; גפני מצא את האשם: "סמוטריץ' דפק את כולנו"

ימים ספורים לפקיעת המנדט מידיו של נתניהו והחלום הגדול להמשיך בשלטון הולך ונמוג לאיטו | אמש התקיימה ישיבת סיעה של 'יהדות התורה' בה השתתף באופן חריג גם רה"מ נתניהו, במהלכה התייחס היו"ר גפני למציאות הפוליטית הסבוכה ותקף בחריפות את שותפו לדרך של נתניהו

בנוכחות רה"מ; גפני מצא את האשם: "סמוטריץ' דפק את כולנו"
סמוטריץ גפני נתניהו צילום: Chen Leopold / יונתן זינדל, פלאש 90

הזעם של יו"ר יהדות התורה על ראש הממשלה שפעל לטובת סמוטריץ' עדיין לא חלף, במהלך ישיבת סיעה בהשתתפות ראש הממשלה אתמול, תקף גפני בחריפות את סמוטריץ' שמונע הקמת ממשלה תוך שהוא תוקף במרומז גם את ראש הממשלה בעצמו.

"אני לא סולח לסמוטריץ' ולא אסלח לו", אמר חבר הכנסת משה גפני במהלך הדיון, לדבריו, "המציאות הזו שבה הוא אומר שהוא יותר חכם מאיתנו בנושאים של מדיניות, ובנושאי יהדות".

גפני הוסיף ותקף את סמוטריץ' ואמר: "הוא (בצלאל סמוטריץ׳ א.ק.) יביא במו ידיו שליברמן יהיה שר אוצר", תוך שהוא טוען כי בעוד "הוא ידאג שבנט ישמור לו על כל הישיבות של הציונות הדתית, החרדים ידפקו".

"לא יכול להיות שהלכתי איתך ואני סבלתי", תקף גפני גם את נתניהו, תוך שהוא מביע חשש: "לא יהיה מי שישמור על הנושאים שיקרים לנו. לא יהיה מי שידאג לנושאי היהדות".

גפני התייחס לתמיכה שקיבל סמוטריץ' מראש הממשלה ערב הבחירות שקרא לתמוך במפלגתו, "הוא יוצא נקי", אמר גפני, "הוא קיבל את מלוא הגיבוי מראש הממשלה, לפחות שהוא יחזיר טובה, הוא לא מכיר בטובתו של חברו".

גפני ציין כי אחת המידות שמכעיסות את הקדוש ברוך הוא אדם שלא מכיר טובה לאדם אחר שעשה או נתן לו טובה, ראש הממשלה הגיב על הדברים לאלתר, "לא רק הקב״ה לא אוהב את זה", ובכך חשף את זעמו הגואה כלפי סמוטריץ' עקב התנהלותו הפוליטית בימים אלה.

בצלאל סמוטריץ ביבי נתניהו משה גפני

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 43 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד