ח' ניסן התשפ"ד
16.04.2024
יציאה מהסבך

יוצאים מהברוך עם משכנתא לסגירת הלוואות

יועץ משכנתאות הוא כנראה אחד הגורמים שתמצאו את עצמכם פונים אליו בבקשה לסיוע וליווי, לאחר שגיליתם שעומדת בפניכם האפשרות ללקיחת משכנתא לסגירת ההלוואות שודאי לקחתם על מנת לעמוד באותה הוצאה גורלית

יוצאים מהברוך עם משכנתא לסגירת הלוואות
ייעוץ משכנתא צילום: 123rf.com

ניהול כלכלת בית או באופן כללי הניסיון לשלוט על חיינו מבחינה כלכלית, היא אחד האתגרים הגדולים ביותר שלמען האמת, דומה מאוד לניהול עסק. אנחנו יודעים שהדרך היחידה לשמור על איזון ושגרה ריקה מדאגות, היא להכניס יותר כסף ולצמצם הוצאות. אבל מה קורה כשבכל זאת נוחתת עלינו הוצאה גדולה במיוחד? יועץ משכנתאות הוא כנראה אחד הגורמים שתמצאו את עצמכם פונים אליו בבקשה לסיוע וליווי, לאחר שגיליתם שעומדת בפניכם האפשרות ללקיחת משכנתא לסגירת ההלוואות שודאי לקחתם על מנת לעמוד באותה הוצאה גורלית.


קרדיט: יח"צ

ידידיה רפאלוב יועץ משכנתאות והבעלים של "משכנתא יועצים" מסביר מהי משכנתא לסגירת הלוואות, ומהם התנאים לקבל משכנתא כזו מהבנק

כמה דברים שכדאי לדעת על משכנתא לסגירת הלוואות

יועץ משכנתאות יבצע קודם כל בדיקה מעמיקה של מצבכם הפיננסי, מצב המשכנתא שברשותכם ועוד, הכל כדי לוודא שאתם נמצאים בנקודה שתאפשר לכם לקבל את המשכנתא.

  • מי יכול לקחת משכנתא לסגירת הלוואה? – כל אדם שברשותו נכס.
  • מהי מטרת ההלוואה ? – לרכז את כל ההלוואות של משק הבית, אלו שלוחצות ומפוזרות בין מספר בנקים וחברות כרטיסי אשראי, ולרכז את כולם למשכנתא אחת עם החזר חודשי אחד קבוע ובסכום נמוך מאוד בגלל הריביות הטובות והפריסה הארוכה שניתן לקבל רק בהלוואת משכנתא ולא בהלוואה רגילה מהבנק
  • עמידה בתנאים – אי אפשר סתם כך לקבל הלוואה נוספת, יש לעמוד בדרישות הבנק לקבלת המשכנתא החדשה, תנאי השתכרות, היסטוריית אשראי תקינה, התנהלות חשבון בנק תקינה וקריטריונים נוספים שאם הבנק יחשוד שמשהו אינו כשורה עם אחד מהם, ייתכן שיסרב לתת את המשכנתא.
  • סקר שוק – לכל בנק תנאים משלו לגבי גובה הריבית והנלווים למשכנתא עצמה. מסיבה זו, כדאי לבצע סקר שוק בין הבנקים השונים ולוודא מי מהם יעניק לכם את העסקה המשתלמת והכדאית ביותר. שימו לב שלא תמיד מדובר בבנק שלכם, לא משנה עד כמה אתם נאמנים לו.
  • הריביות – אלו מחושבות על פי גובה המשכנתא המאושרת, והיא נלוות להחזר החודשי. מסיבה זו, יש לבחון בזהירות רבה את המסלולים המוצעים לכם. פנייה לשירותיו של יועץ משכנתאות תתרום משמעותית לבחירת המסלול המתאים ויכולה אף להביא להפחתה בריביות ובסכומים אחרים. כשאתם מגובים באיש מקצוע שמגיע מהתחום ומכיר היטב את כל אותם 'שטיקים' קטנים שהופכים את כל העסק לכל כך מלחיץ ומרתיע, אתם יכולים להיות בטוחים יותר במקומכם מבחינה פיננסית.
  • האם במקרה שכבר יש לי משכנתא על הדירה עדיין ניתן יהיה לקבל משכנתא לסגירת הלוואות? התשובה היא כן! אין מניעה לקבל משכנתא לסגירת הלוואות כאשר קיימת משכנתא על הנכס, הנתון היחיד שחשוב במקרה כזה הוא בדיקת אחוז המימון, נכון לחודש אפריל 2021 ניתן לקבל הלוואה לכל מטרה בשעבוד נכס קיים עד לגובה של 70% משווי הנכס, כך שנניח שיש לכם היום משכנתא בגובה של 50% בלבד משווי הנכס, ניתן יהיה לקבל עוד 20% נוספים כנגד אותו הנכס, כמובן בכפוף להתנהלות אשראי תקינה והכנסות מספיקות.


    קרדיט: אמון ציבור

לעשות סדר בהלוואות שלכם

אחת התופעות המסוכנות מבחינה כלכלית, היא ריבוי הלוואות; מתחילים מאחת, לאחר מספר חודשים לוקחים עוד אחת ולאחר מכן מחליטים לצלול עמוק יותר ולבקש אחת נוספת! העניין בהלוואות, הוא שהן מתעתעות מאוד – אין ספק שלכמה רגעים אנחנו מרגישים בטוחים כלכלית, אבל תוך זמן קצר מבינים שמדובר באשליה בלבד. יועץ משכנתאות ימליץ לכם על משכנתא לסגירת הלוואות בכדי להצליח לסגור לפחות כמה הלוואות ו\או לאחד אותן לכדי אחת, בכדי לעזור לעצמכם לצאת מהברוך בקלות ובמהירות ולחזור לשגרה כלכלית המבוססת על איזון, מחשבה כלכלית נכונה, ושקט נפשי.

ב"משכנתא יועצים" ישנם אנשי מקצוע מהשורה הראשונה, ובעזרת פתרונות מימון יצירתיים חילצו מאות  משפחות ממבוך כלכלי, מחזיקים בתו אמון הציבור וחברים בהתאחדות יועצי המשכנתאות.


קרדיט: התאחדות יועצי המשכנתאות

משכנתא יועצים

רחוב כנפי נשרים 68 ירושלים, מרכז אורנים
טלפון במשרד  02-564-6563

לשיחה עם ידידיה  058-430-5321
כתובת מייל  [email protected]
לאתר של משכנתא יועצים
משכנתא יועצים גם בפייסבוק
סרטונים ופרטים נוספים בעמוד היוטיוב של משכנתא יועצים

 

משכנתא

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד