י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
השיטה האורגנית

האם קידום אורגני בגוגל עובד?

קידום בגוגל יכול להתבצע בשיטה הממומנת או בשיטה האורגנית, כאשר קידום בשיטה האורגנית ידוע כקידום יעיל יותר, איכותי יותר ומביא תוצאות טובות יותר

האם קידום אורגני בגוגל עובד?
קידום בגוגל צילום: canva

כל בעל עסק מכיר כיום בעובדה כי בכדי לשווק ולפרסם את העסק שלו בצורה הטובה ביותר, עליו לנצל את הפלטפורמות הרלוונטיות באינטרנט לצורך שיווק ופרסום העסק. אולם, לא די בבניית אתר אינטרנט לעסק בלבד. חשוב מאוד להבין כי מרבית קהלי היעד של מרבית העסקים מחפשים כיום מוצרים שהם זקוקים להם, שירותים או מידע אודות עסק כזה או אחר באמצעות מנוע החיפוש החזק ביותר כיום, הלא הוא: גוגל. בכדי שיגיעו לאתר שלכם כמה שיותר גולשים שמהווים את הלקוחות הפוטנציאלים של העסק שלכם ובכדי שהם יבצעו פעולה כלשהי באתר כגון: השארת פרטים, יצירת קשר עם העסק או רכישת מוצר במידה ומדובר על אתר מסחרי. בכדי לגרום לאתר שלכם להופיע בין תוצאות החיפוש הראשונות בעת חיפוש רלוונטי של גולש, חשוב מאוד שתקדמו את האתר שלכם בגוגל.

קידום אורגני בגוגל- מה זה?

קידום בגוגל יכול להתבצע בשיטה הממומנת או בשיטה האורגנית, כאשר קידום בשיטה האורגנית ידוע כקידום יעיל יותר, איכותי יותר ומביא תוצאות טובות יותר. גוגל הוא מנוע חיפוש שמציג תוצאות רלוונטיות לגולשים בהתאם לשאילתת החיפוש שלהם, באמצעות אלגוריתם החיפוש שסורק מיליוני האתרים ומעניק להם חשיפה בהתאם לפרמטרים שהוזנו בו מראש. בתהליך של קידום אורגני מקדמי האתרים מבצעים פעולות שונות הן בתוך אתר האינטרנט והן מחוץ לאתר האינטרנט וזאת בכדי לחשוף את האתר כמה שיותר לחיפוש של לקוחות פוטנציאלים.

הפרמטרים שישפיעו ביותר על הדירוג האורגני של האתר בגוגל הם התוכן שיש באתר שכן, כאשר גולש רושם בגוגל ביטוי מסוים הוא מצפה לקבל מידע מסוים ועל כן מנוע החיפוש יציג לו את האתרים הרלוונטיים בהתאם לתוכן המוצג בהם התואם לשאילתת החיפוש של הגולש. פרמטר נוסף שמשפיע באופן משמעותי על דירוג האתר הוא חווית משתמש. בשנים האחרונות גוגל מתייחסים לנראות של האתר, לזמן השהיה של הגולשים באתר, ליחסי המרה באתר ועוד. לכן, חשוב מאוד להקפיד שכל גולש שיגיע לאתר שלכם יקבל חוויה טובה בו, יצליח להתמצא בו בקלות ולנווט בו בקלות, יבצע פעולות בצורה קלה, שהאתר יטען לו מהר, שהיררכיית התוכן תהיה טובה ונכונה ועוד. פרמטר משמעותי נוסף שמשפיע על קידום אורגני הוא כל מה שנוגע לקישורים. המלצות אתרים אחרים על שירותים או מוצרים של העסק שלכם או על האתר שלכם הם אלה שיובילו את האתר שלכם להיות מדורג גבוה על ידי אלגוריתם החיפוש של גוגל ובהתאם לכך הוא יבחר להציג את האתר שלכם בכל חיפוש רלוונטי של גולש. כיום מרבית הקישורים אינם טבעיים וזה מה שהופך את הקידום האורגני לתהליך שמאפשר גם לעסקים קטנים לעקוף חברות גדולות.

פרמטרים נוספים שמשפיעים על דירוג האתר בגוגל בתהליך קידום אורגני

הנה כמה פרמטרים נוספים הרלוונטיים עבור קידום אתרים אורגני:

ראשית כל, יש להתאים את קוד האתר למנוע החיפוש. האלגוריתם של מנוע החיפוש הוא רובוט בסופו של דבר והשפה שלו היא שפת קוד ועל כן, קוד האתר חייב להתאים לשפה שהרובוט מזהה ומכיר.

שנית, חשוב מאוד לבנות את האתר מבחינת היררכיה נכונה. בכדי שמנוע החיפוש יבין כיצד בנוי האתר שלכם, יש להקפיד על בניית אתרים בהיררכיה נכונה שמאפשרת לאלגוריתם החיפוש לנבור באתר בצורה קלה ונוחה ולאתר את הדפים השונים שבו. בניית ההיררכיה מתבססת על חלוקת האתר לקטגוריות ראשיות, תתי קטגוריות ושימוש נכון של התפריטים באתר.

פרמטר נוסף שחשוב מאוד לקידום אורגני יעיל הוא התאמת אתר האינטרנט שלכם למובייל. מכיוון שכיום מרבית הגולשים מחפשים בגוגל במכשיר הסלולרי החכם שלכם וכן גולשים באתרים מהמכשיר הסלולרי החכם שלכם, יש צורך להתאים את האתר לתצוגת המכשירים הסלולריים החכמים ולאפשר לכל אדם לגלוש מהם בקלות ובנוחות באתר.

אם מדובר על אתר מסחרי שמאפשר רכישת מוצרים על ידי הזנת כרטיס אשראי, חשוב מאוד להשתמש בתעודת SSL. מדובר על תעודה שמאבטחת את האתרים המסחריים ברמה הגבוהה ביותר ומאפשרת לכל גולש להרגיש בטוח כאשר הוא מבצע רכישה באתר על ידי הזנת פרטי כרטיס האשראי שלו. מעבר לכך, האלגוריתם של גוגל מזהה תעודת SSL  באתרים ובהתאם לכך יציג אתר בטוח לרכישה לגולש.

פרמטר נוסף הוא כל מה שקשור לביצוע מחקר מילות מפתח. בכדי להבין מהם הביטויים שהגולשים ברשת כותבים כאשר הם מחפשים אתרים מהנישה שלכם, חשוב מאוד לבצע מחקר מילות מפתח המחקר צריך להתבצע באמצעות כלים שונים הרלוונטיות למחקר מילים, כאשר המפורסם בהם הוא כמובן מתכנן מילות המפתח של גוגל. באמצעות מחקר מילים ניתן לדעת עד כמה תחרותיים הביטויים השונים.

דבר חשוב נוסף הוא לבצע מחקר מתחרים על מילות המפתח. בכדי לתפוס מקום גבוה בדירוג כדאי שתבצעו מחקר מתחרים איכותי.

כפי שהוזכר בתחילה, התוכן לאתר מהווה את אחד מהפרמטרים החשובים ביותר הנוגעים לתחום קידום אורגני איכותי. התוכן באתר הוא הכלי העיקרי שמאפשר לגוגל להבין מה קורה באתר לכם. חשוב שתקפידו על תוכן מעניין באתר שלכם, אשר ישלב בצורה טבעית ואיכותית את מילות המפתח שהתבצע חקר מילות מפתח אודותן.

במי כדאי לבחור עבור קידום אתרים אורגני?

אין ספק שקידום אתרים אורגני יכול להיות מאוד מוצלח עבור מגוון רחב של עסקים. יחד עם זאת, בכדי שהוא אכן יהיה מוצלח ויממש את הפוטנציאל שלו, יש צורך לבחור באנשי מקצוע מנוסים בתחום, בעלי ידע רחב היקף ויכולת לבצע את תהליך הקידום לאתר שלכם בצורה פנומנלית.

אם אתם מחפשים את אנשי המקצוע הטובים ביותר לצורך ביצוע קידום אורגני בגוגל לאתר שלכם שיביא לכם את התוצאות הטובות ביותר, כדאי שתבחרו את WEBS, קידום אתרים אורגני.

קידום אורגני קידום אורגני בגוגל קידום אתרים אורגני

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד