י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
2 בניינים פונו

צפו: בני הזוג שבו לביתם ונדהמו מהבור שנפער בסלון

ברחוב רש"י 12 ברמת גן נפער בור עצום בסלון בית ישן מתקופת המנדט הבריטי, לאחר שאתר בנייה בסמוך סחף את האדמה שמתחת הסלון. למרות שהוצב קיר תומך, המבנה העתיק לא שרד את החפירות

צפו: בני הזוג שבו לביתם ונדהמו מהבור שנפער בסלון
הבור שנפער בסלון צילום: כאן 11

ברצפת הסלון של דירת מגורים ברחוב רש"י 12 ברמת גן נפער בור עצום, לאחר שאתר בנייה בסמוך סחף את האדמה שמתחת הסלון. למרות שהוצב קיר תומך, המבנה העתיק לא שרד את החפירות. ו-2 בניינים פונו.

אחד התושבים שיצא ב-7 בבוקר מביתו ואז בדיוק ארעה הקריסה, אמר ל-ynet: "המבנה הזה הוא עוד מהתקופה של המנדט הבריטי. זה של ההורים שלי זיכרונם לברכה, 61 שנה מהחיים שלי נתתי פה. כנראה שכל זה קרה כתוצאה מהחפירות של חבר שבונה כאן ליד. ברוך השם אנחנו בסדר".

עוד ציטטו ב-ynet את עיריית רמת גן שהסבירו כי במהלך עבודות בניית בניין חדש ובניית מרתף תת קרקעי ברחוב רש"י 12 בעיר נגרם כשל בקיר הדיפון של הבניין, בכך שנסחפה אדמה מהמגרש הסמוך דרך תחתית קיר הדיפון. בעקבות זאת קרסה 'רצפה מונחת' בדירת קרקע ברחוב אשתאול, דירתו של עוזי בסון.

עוד ציינו בעירייה כי מהנדסי אתר הבניה המליצו לפנות גם מבנה ברחוב רש"י 10 בשל החשש והקרבה. ו-2 הבניינים הוגדרו כמסוכנים, ולמקום הגיעו מהנדסי עיריית רמת גן ואנשי רווחה כדי לוודא שאיש לא נותר במקום ושאף אחד לא נשאר ללא מענה. כשדיירי הבניינים פונו לבתי מלון על חשבון חברת הבנייה.

"החברה מתכננים את תיקון הכשל על מנת להשיב את המצב לקדמותו ולתקן את הנזקים. בעירייה ציינו כי אישרו לקבלן לעבוד 24 שעות ביממה על מנת לתקן את המפגעים ולייצב את הקרקע של המבנים הסמוכים" סיכמו בעירייה.

רמת גן בור אתר בנייה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד