י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
בימין נואשו

על מה ידונו? גפני ויאיר לפיד יפגשו מחר

על רקע הסיכויים הקלושים של נתניהו להרכיב ממשלה, יו"ר 'יהדות התורה' ייפגש מחר עם יו"ר 'יש עתיד', כאשר האחרון במגעים להרכיב ממשלה עם בנט | חברי "גוש השינוי" לנשיא: רוצים את המנדט אצל לפיד

על מה ידונו? גפני ויאיר לפיד יפגשו מחר
פלאש90

בעוד בצד הימני כבר החלו להתייאש מהאפשרות שנתניהו ירכיב ממשלה, פגישה בין יו"ר 'יש עתיד' יאיר לפיד ליו"ר 'יהדות התורה' משה גפני תתקיים מחר.

פרטי הפגישה אינם ידועים, אך ההערכה היא ש'יהדות התורה' לא תעזוב את נתניהו, גם אם לא ירכיב ממשלה, שכן רק אתמול פירסמו הודעה שגם אם תקום ממשלה אחרת, לא יצטרפו אליה וילכו לאופוזיציה.

"חברי הסיעה חיזקו את ידי ראש הממשלה על מאמציו להקים ממשלת ימין ואמרו כי יפעלו ככל יכולתם למען הקמת ממשלה שכזו", כתבו בהודעה והוסיפו כי "במידה ותקום חלילה ממשלה אחרת, סיעת יהדות התורה תהיה באופוזיציה כסיעה לוחמת".

בתוך כך, הבוקר דווח ב'ynet' כי חברי גוש השינוי ממשיכים להמתין להעברת המנדט ומעבירים מסרים לנשיא שלפיהם ראוי להעביר את המנדט ללפיד - ולא לכנסת.

"לא צריך עוד בחירות. היו, והן נגמרו בזה שבפעם הרביעית אין לו ממשלה", אמר לפיד והתייחס לאפשרות שנתניהו יכשל בהרכבת הממשלה, "אם הוא לא יצליח נבקש את המנדט כדי להקים ממשלת אחדות ישראלית שתשים קץ לקטסטרופה", אמר בישיבת סיעה אתמול.

יאיר לפיד משה גפני

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד