י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
יש דין ויש דיין

הסיגריה בבית החולים שהובילה לחלום מצמרר ובקשת מחילה

סיפור מצמרר המתפרסם כאן ב'בחדרי חרדים' ממקור ראשון | יהודי נכבד בעמיו שכב בבית החולים שערי צדק, ובצר לו עישן בתוך החדר, תוך שאחד משוהי החדר סובל מזה | לאחר חלום נורא, במעמד מיוחד הבהיר האיש כי הוא מוחל בלב שלם

הסיגריה בבית החולים שהובילה לחלום מצמרר ובקשת מחילה
עישון סיגריה צילום: unsplash

שלושה יהודים שוכבים בחדר בית חולים, אחד הדליק סיגריה. זו לא התחלה של בדיחה, אלא דווקא התחלה של סיפור מצמרר המתפרסם כאן ממקור ראשון על ידי אחד מהמעורבים במעשה, המעוניין לפרסם את הדברים לעילוי נשמת המעורבים בסיפור, ולחיזוק בעם ישראל, שידעו כי אית דין ואית דיין.

בשלהי חודש טבת אושפזו במרכז הרפואי שערי צדק בירושלים 3 יהודים, הראשונים הם ר' דניאל ור' פנחס אשר שוחררו לאחר החלמתם לביתם, השלישי נקרא לו ר' א' ז"ל שבק חיים לכל חי בתחילת חודש שבט

בן דודו של ר' פנחס שכאמור הבריא בחסדי שמיים, והיה חלק מהסיפור אותו תקראו כאן, סיפר ל'בחדרי חרדים דברים כהוויתן: "בשבת פרשת שמות ובימים שלאחר מכן שהיתי בשערי צדק עם בן דודי מחו"ל (ר' פנחס, א.מ.) שאושפז שם בעת ביקורו בארץ, וההשגחה העליונה זימנה שהוא יהיה בחדר בו שהה ר' א' ז"ל ולצדם היהודי הנוסף בשם ר' דניאל".

האיש המשיך וסיפר: "לפני מספר ימים בן דודי חלם חלום בו הוא רואה את ר' א' כשפניו זוהרות, ובחלום הוא אומר לבן דודי שבחייו הוא השתדל שאנשים לא יקפידו עליו , ועכשיו מפריע לו בעולם העליון שהיהודי ששכב לצידו איתם בחדר בבית חולים כועס עליו, והוא מבקש ממנו למצוא את היהודי, בן דודי שאל אותו למה הוא צריך לסלוח, אז א' השיב לו: היות וקרה שהוא עישן בחדר בו אושפז, וזה מאד הפריע ליהודי ששכב לצידו, על כן הוא מבקש מאוד למצוא אותו, ושיבוא לקברו להודיע שהוא מוחל, או שישלח שליח בשמו".

"בן דודי באותו בוקר ניסה לחפש את היהודי דרך המשפחה של א' ובמקביל פנה גם אלי" מספר האיש, ומדגיש: "זימנה ההשגחה העליונה שבשהותנו יחד, היהודי סיפר לי ששמו דניאל ושהוא מחזיק בחנות פרחים בשכונת קטמון, וכך ב"ה הצלחנו לאתרו".

"בשיחתי עמו הוא התרגש, ואמר שהוא זוכר טוב את פרטי המקרה..., ואמר בפה שלם שהוא מוחל לא' בן..., ובע"ה בהקדם האפשרי הוא יעלה לקבר כפי שר' א' ביקש. ואכן ר' דניאל הגיע עם 10 אנשים ובמעמד מיוחד הבהיר כי הוא מוחל בלב שלם מעל קיברו של ר' א'", סיפר לסיום.

חלום מסעיר סיגריה שערי צדק

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד