י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
תנודות בשוק ההון

ערכת חילוץ מבניינים בוערים: ההשקעות המפתיעות של 2021

הקורונה הולכת ונעלמת מחיינו, אך השנה האחרונה הייתה שנה מטלטלת למשקיעים שבחרו להשקיע במניות, באג"ח, במתכות יקרות ובמטבעות וירטואליים. מאידך, הייתה זו שנה של הזדמנויות השקעה מעניינות בחברות הזנק והמצאות טכנולוגיות שמשנות את העולם לאט ובטוח

ערכת חילוץ מבניינים בוערים: ההשקעות המפתיעות של 2021
חילוץ מבניין בוער צילום: Unsplash

יש כאלה שאוהבים את גן השעשועים בשל חיבתם היתירה לנדנדה ויש שהתקינו לעצמם אחת כזו בבית. השנה האחרונה – שנת הקורונה – הייתה שעתם היפה של המתנדנדים... כלומר של המשקיעים שהסחרחורת עושה להם טוב.

אלה שבחרו להשקיע השנה במניות, במתכות או במטבעות וירטואליים, בוודאי מבינים על מה מדובר. הייתה זו שנה (שעדיין לא נגמרה) מטלטלת פשוטו כמשמעו. הבורסות בעולם כולו עלו וירדו, שברו שיאים וניפצו חלומות. הביטקוין, סמל מטבעות הקריפטו, טיפס לגבהים מסחררים, צנח ונסק. והמתכות, כלומר הכסף והזהב? עלו וירדו בתדירות יומית כמעט כמו הנפט.

עם זאת, למרות הקורונה, היו גם פינות רגועות יותר. היו לא מעט משקיעים פרטיים שגילו השנה את הזדמנויות ההשקעה החבויות בענף ההייטק, הביוטק, הפרופטק וכל המילים שמסתיימות ב'טק'. היו אנשים שזיהו את ההזדמנויות הגלומות בענף הנדל"ן, בעיקר באפיק ההתחדשות העירונית שהופך להיות מאוד מרכזי בענף הבנייה.

בקבוצת 'בסדנו' שצברה ניסיון במשך שנים של השקעות בסטארט־אפים בשלבים הראשונים, זיהו השנה תנועה הולכת וגוברת של משקיעים קטנים ובינוניים לכיוון חברות ההזנק. במיוחד כאלו שיש להן ביד פטנטים בעלי פוטנציאל שוק גדול. דוגמא לכך אפשר למצוא באחד ממוצרי הדגל של הקבוצה – ערכת חילוץ מבניינים בוערים שהפכה להיות רלוונטית מתמיד לנוכח התמורות האורבאניות והגידול החד במגדלי המגורים בישראל ובעולם.

דוגמאות לא חסר. אפשר לספר על ה"מונית המעופפת", כלומר על טכנולוגיית הרכבים המרחפים שפותחו בישראל. אפשר לספר על שורה של חברות הזנק שחברות בקבוצת בסדנו ומציגות פיתוחים מרתקים לתחום הבנייה, הנדל"ן, הרפואה, הפיננסים ועוד. הצד השווה שבכולן הוא שהן מעניקות אופק יציב יותר למשקיע שקצה נפשו בטלטולי שוק ההון שבלטו במיוחד בשנה האחרונה.

ימים ספירת העומר, הם הזדמנות לספור מחדש את הכסף ולא לתת לו לנוח. כסף הולך אצל כסף. אם הכסף שלכם לא מביא לכם כסף, הוא כנראה מביא זאת למישהו אחר. תעשו חשבון, תספרו את התשואה הפוטנציאלית בהשקעות ובחסכונות שלכם. אם גם אתם משקיעים בינוניים עם 150 אלף שקלים ומעלה, כדאי לכם להתעניין בהזדמנויות ההשקעה המעניינות שיש לענף החדשנות להציע. זו עשויה להיות ההזדמנות שלכם להרוויח מהמצאות של אחרים.

השאירו כאן פרטים כדי לקבל מידע נוסף על מסלולי ההשקעות המיוחדים>>

השקעות השקעות הון בסדנו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד