י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
לאחר ברכת הגר"ח

האב שהמתין 12 שנה לילדים התבשר על הולדת בנו בכורו

נס כפול במשפחת חורי, לאחר שהאח הגדול התבשר על הולדת בתו אחרי 21 שנות ציפייה, כעת אחיו הצעיר התבשר על הולדת בנו בכורו לאחר 12 שנות ציפייה • מה הורה רבי חיים קנייבסקי לכל אחד מהאחים? • צפו בתיעוד המרגש והאזינו לראיון

האב שהמתין 12 שנה לילדים התבשר על הולדת בנו בכורו
מתברך אצל הגר"ח צילום: באדיבות המצלם

איציק חורי, זכה לבת בכורה לאחר 21 שנות ציפייה, זאת בעקבות ברכתו והוראתו של הגר"ח קנייבסקי, אשר הורה לו לתרום עבור מקווה טהרה ומיד לאחר מכן נפקדה אשתו,

כעת נס כפול במשפחה זו, כאשר אחיו של איציק, נריה חורי, שהמתין בציפייה לילדים במשך 12 שנה, זכה אף הוא לבן זכר, זאת לאחר שהחליט גם הוא להגיע ולהתברך אצל הרב קנייבסקי, שהורה לו להקפיד על 'מעשר שני - פרוטה חמורה'.

לאחר שאחיו איציק עלה לשידור בתכנית 'חידודון' בהגשת עמי מימון וריגש את המאזינים בסיפורו המיוחד, כיצד נפקד בילדה לאחר 21 שנה ללא ילדים, וזאת בברכתו של שר התורה הרב קנייבסקי, עלה היום (שלישי) בתכנית נריה חורי ומספר לעמי ולמאזינים את הנס האישי שלו.

"לאחי, הרב קנייבסקי אמר לתרום למקווה" סיפר נריה, "אך לי אמר הרב להקפיד על 'מעשר שני - פרוטה חמורה', אין סגולה אחת להיפקד בילדים" מחזק נריה את המאזינים. "זה הכל קשור לגזירה של צדיק, כתוב שצדיק גוזר והקב"ה מקיים, צריך להקשיב למה שגדול הדור אומר וע"י זה יורד השפע, כל אחד בדרך שמיועדת לו."

בסיום הראיון, הזמין נריה את כל עם ישראל לחגוג את שמחת הברית שתתקיים ביום שישי הקרוב בירושלים.

עמי מימון נס הרב חיים קנייבסקי בן זכר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד