י' ניסן התשפ"ד
18.04.2024
"בגלל הסגר בקורונה"

נערה בת 16 התגלתה במרחק של 800 קילומטרים מביתה

תעלומה בגרמניה ובצרפת, כיצד מצאה את עצמה נערה בת 16 המתגוררת בגרמניה, במרחק 800 קילומטר מביתה בבירה הצרפתית - פריז, לאחר שנעדרה במשך שבועיים. אביה טוען כי הסגרים התכופים במדינה השפיעו על מצב רוחה

נערה בת 16 התגלתה במרחק של 800 קילומטרים מביתה
אילוסטרציה צילום: מיכל פתאל, פלאש 90

נערה גרמנייה שנעלמה לפני שבועיים, נמצאה בפריז, בירתה של צרפת, במרחק של יותר מ-800 קילומטרים מביתה, ללא שזכרה מי היא, או איך הגיעה לשם. בת ה-16, שזוהתה רק עם השם איזבלה, דווחה כנעדרת ב-22 במרץ בעיר הולדתה סלה במדינת סקסוניה התחתונה בגרמניה.

התקשורת בגרמניה דיווחה, כי היו לה שיעורים בזום באותו בוקר שבו נעלמה, ורק בשעות הצהריים הבחין אחיה הצעיר שהיא לא בבית. הוריה הזעיקו את המשטרה כדי לדווח על תלמידת התיכון שנעדרת, לאחר שלא חזרה הביתה במשך מספר שעות.

על פי הצהרות הוריה, שהיו באותה עת בעבודה, איזבלה עזבה את הבית בלי לקחת איתה את המפתחות, הארנק או הטלפון. משטרת גרמניה החלה בחיפושים אחר הנערה הנעדרת, והביאה כלבי גישוש שעקבו אחר מסלול הליכתה המשוער בבוקר בו נעלמה, אך עקבותיה אבדו במרכז קניות סמוך.

כעבור שבועיים, עובד במשרד הפלילי הפדרלי מהעיר ויסבאדן בגרמניה הבחין בדמיון בולט בין הנערה הנעדרת, לבין נערה לא מזוהה שנמצאה בצרפת, ומשטרת צרפת פרסמה כי הנערה נמצאה ברחוב בפריז, ונערכים חיפושים לאיתור משפחתה.

לאחר בדיקה התברר כי הנערה שנמצאה בפריז היא איזבלה מגרמניה. על פי המשטרה, היא נמצאה ללא פגע כ-800 קילומטרים מעיר הולדתה ולא היו עדויות לעבירה פלילית שבוצעה כלפיה. אביה של איזבלה, תומאס, סיפר כי לפתע היא התעוררה בצרפת מבלי לדעת כיצד הגיעה לשם וביקשה עזרה מהתושבים המקומיים.

מכיוון שלא זכרה מי היא, הרשויות הכניסו אותה למשפחת אומנה. ה'דיילי מייל' הבריטי מדווח, כי הנערה נמצאת כעת בבדיקות רפואיות ומקבלת טיפול, אך אינה רשאית להתאחד עם המשפחה עד שמצבה ישתפר. היא תעבור בדיקות רפואיות נוספות כדי לגלות את הסיבה האפשרית לאובדן הזיכרון.

אביה תלה את אובדן הזיכרון במתח הגדול שנגרם לה בעקבות הסגרים בגרמניה בגלל הקורונה, וההשפעה שזה עשה על שיעורי הבית שלה, ואמר כי איזבלה פשוט לא יכלה להתמודד יותר.

דוברת משטרת פריז, בריגיט אינסינגר, אמרה כי "תיק הנעדרת סגור לעת עתה, למרות שזה עדיין בגדר תעלומה כיצד הגיעה איזבלה לצרפת, זה אולי נשמע מוזר, אבל זה הכל בינתיים. אם איזבלה תזכור משהו ותגיד לנו מה היה, כמובן שאנחנו נפתח את התיק מחדש".

נעדרת גרמניה צרפת

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד