י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
לא מתנצל

ירון זליכה מכריז: "נרוץ שוב לכנסת"

בעקבות אי ההצלחה להרכיב ממשלה, יושב ראש 'המפלגה הכלכלית' הכריז אתמול כי כאשר יהיו בחירות, מפלגתו תרוץ שוב לכנסת: "אני אמשיך להפיץ את העמדות הכלכליות שלי" | בנוסף לא רצה לבקש סליחה מבוחריו: "סליחה צריך לבקש מי שדרדר את כלכלת ישראל"

ירון זליכה מכריז: "נרוץ שוב לכנסת"
ירון זליכה צילום: פלאש90

לאחר שבועות שבהן סירב להתראיין, הפרופסור ירון זליכה, יו"ר 'המפלגה הכלכלית' התראיין אתמול (שלישי) ל'גלי צה"ל' וסירב לבקש סליחה מבוחריו, לאחר ש'מכר' להם לאורך כל הדרך כי הוא עובר את אחוז החסימה.

"אני לא הולך לבקש סליחה מהבוחרים שלי", אמר זליכה והמשיך, "אני מבטיח להם שנרוץ שוב. סליחה צריך לבקש מי שדרדר את כלכלת ישראל. אני רוצה להזכיר שעלו מחירי הדיור ב4% בשנה האחרונה".

זליכה התייחס לכך שלא הצביעו לו: "זה מדינה דמוקרטית. לגיטימי לגמרי. אני אמשיך לנהל את העמדות הכלכליות שלי, ולהמשיך להפיץ אותן בתקווה שבסוף זה יעשה שינוי".

"אני חושב שזה לא גזירת גורל. לא נגזר עלינו לחיות במדינה שבה הצעירים שלנו לא יכולים לקנות דירות, ולא נגזר עלינו לחיות במדינה שיוקר המחייה שלה הוא כל כך גבוה", הוסיף.

"האג'נדה הכלכלית שהעלינו בקמפיין האחרון, היא בנפשנו. גם אם היא לא זכתה למספיק בוחרים, את המלאכה עשינו בכך שהעלינו לתודעה הציבורית את החשיבות של הדברים האלה. אנחנו נמשיך לפעול לעלות אותם בעתיד", סיכם.

כאמור זליכה ומפלגתו לא עברו את אחוז החסימה בבחירות האחרונות, וקיבלו רק 0.79 אחוז מסך כל הקולות הכשרים.

ירון זליכה בחירות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד