י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
קראתי לה 'מטורפת'

צו הרחקה ניתן למפגין מול ביתו של אלקין

בעוד ברשתות החברתיות ממשיכות הרוחות לסעור כשמחד ניצבים אנשי השמאל המגנים את ההפגנות נגד אלקין ומאידך אנשי הימין המוחים על הצביעות. הוציא בית משפט השלום צו הרחקה נגד פעיל הימין

צו הרחקה ניתן למפגין מול ביתו של אלקין
זאב אלקין צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

עם היוודע תוצאות הבחירות, והצהרת אנשי מפלגת 'תקווה חדשה' כי הם אינם יושבים תחת נתניהו, התארגנו פעילי ימין להפגין בסמוך לביתו של חבר הכנסת זאב אלקין ולשעבר איש הליכוד. תוך שהם מבהירים כי הוא פוגע בימין.

בימים האחרונים יצאו ההפגנות משליטה ובין רעייתו של הח"כ והמפגינים התפתח עימות מילולי, המפגינים מצדם תקפו אותה במילים קשות, היא מצידה הגישה תלונה במשטרה.

הבוקר (רביעי) דווח כי בית משפט השלום בירושלים הוציא נגד פעיל הימין רמי בן יהודה שתועד מתקוטט עם רעיית הח"כ, צו הרחקה זמני.

בשיחה עם N12 אמר אתמול בן יהודה: "זו פעם שנייה שאנחנו מפגינים מול ביתו של אלקין. ביקשנו ממנו לצאת אלינו ולנהל איתנו שיח בצורה יפה. אתמול אשתו יצאה אלינו וגידפה אותנו - יש תיעוד שבו היא נשמעת אומרת 'אתה רוצה מכות?' וכמעט דורסת אותנו. אנחנו אמרנו לה את האמת - שמבחינתנו היא בוגדת בעם ישראל ושכל הפרנסה שלה לאורך השנים היא בזכות אנשי הליכוד".

עוד הבהיר: "גם אני לא הייתי עדין איתה וקראתי לה 'מטורפת'. אנחנו מתכוונים ללכת לכל בית של בוגד שהבטיח שלא יישב עם הרשימה המשותפת ולא נתייאש. גם אצל אלקין נבוא לבקר שוב".

בתוך כך אמש פרסמה יו"רית מפלגת העבודה חברת הכנסת מרב מיכאלי הודעת גינוי במפגינים: "חיזוק ידיים למרינה אלקין שחוותה, לצערי, את האלימות המילולית הקשה שמופנית בדרך כלל כלפי כל מי שמתנגד לנתניהו ולימין הקיצוני. אלימות היא כרסום יסודות הדמוקרטיה. נתניהו מאיים איום חמור על הדמוקרטיה ועל המדינה שלנו. הוא חייב ללכת".

בנו של ראש הממשלה, יאיר נתניהו, הגיב לה בזעם וצרף לה תיעוד בה נשמעים אנשי שמאל מגדפים מקללים ומאיימים אותו ואת הוריו, אז קולם של אנשי השמאל נדם.

יאיר נתניהו מרב מיכאלי זאב אלקין צו הרחקה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד