ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
מיתרונות הקורונה

חנות שטריימלים באינטרנט? מהפכת הדיגיטל החרדי

עסקים רבים נותרו חסרי אונים נוכח גל הסגרים בשנה החולפת, כולל הפסדים של סכומי כסף אסטרונומיים, כאשר מאידך חנויות אינטרנטיות רבות נהנו דווקא מנסיקה משמעותית בהכנסות החברה • הכירו את החברה שמתמחה בבניית אתרים בצורה המקצועית ביותר ויודעת למנף היטב את יתרונות משבר הקורונה על מנת לחולל מהפך בכל הנוגע לחנויות וירטואליות בעולם הדיגיטל החרדי

חנות שטריימלים באינטרנט? מהפכת הדיגיטל החרדי
שטריימלים צילום: Yaakov Naumi/Flash90

רבות דובר על הנזקים שהותירה אחריה הקורונה, אולם ללא ספק היא גם השאירה אחריה יתרון אחד מובהק - היכרות הציבור עם הפלטפורמות האינטרנטיות הרבות, וההבנה כי לא פעם הן נוחות יותר, נגישות יותר ושימושיות יותר. פקידים שהיו זמינים שעתיים ביום, בימים אי זוגיים, ללא סופי שבוע, לפתע זמינים במשך היום כולו, ללא תורים מורטי עצבים שבסופם מתברר כי שכחנו להביא איתנו טופס מסוים וחוזר חלילה.

הציבור שחווה הכי חזק את עוצמת כוחו של הדיגיטל לטוב ולרע הוא הציבור החרדי. עסקים רבים נותרו חסרי אונים נוכח גל הסגרים בשנה החולפת, כולל הפסד של סכומי כסף אסטרונומיים. כאשר מאידך חנויות אינטרנטיות רבות נהנו דווקא מנסיקה משמעותית בהכנסות החברה, כאשר המגזר החרדי רוכש בהמוניו דרך האמצעים הדיגיטליים הרבים, גם בענפים שנחשבו בעבר כטאבו של החנויות הפרונטאליות, בפרט חנויות בתחום הביגוד.

החברה שלקחה לתשומת ליבה את שינויי דפוס הרכישה שנוצרו, הינה חברת ווביגו שמתמחה בהקמת פלטפורמות דיגיטליות מזה שני עשורים. החברה מעניקה שירות וליווי בכל מה שכרוך בהקמת אתר איכותי, כולל הכוונה וייעוץ עסקי עד לפרטים הכי קטנים. כולל טיפול בשטחי האחסון, אפשרויות סליקת התשלומים וגם הסבר מפורט מה כל הדברים האלו אומרים... כל הדרך להקמת החנות הוירטואלית שלכם שתזניק את העסק קדימה.

לחצו כאן כדי ליצור קשר ולקבל מידע נוסף על השירות המיוחד של ווביגו>>>

אה, ופה מגיע הקאץ' הגדול, השירותים ניתנים במחירים נמוכים במיוחד שממש שוברים את השוק.

איך חברה ותיקה ומנוסה בתחום יכולה להרשות לעצמה לספק שירות במחירים כל כך נמוכים? שאלה מעולה. אחד היתרונות המובהקים של ווביגו הוא בכך שמאחוריה תוכנה לבניית אתרים בשם קרוספרה שהיא בעצמה פיתחה. מעבר לכך שהתוכנה מתאימה במיוחד לחנויות ועסקים המבצעים מכירות דרך האתר, העובדה שהינה בבעלותה הפרטית של החברה, מוזילה משמעותית את העלויות וכך חוסכת לבעל העסק כסף רב מדי חודש בחודשו.

הניסיון של החברה מעניק לה ידע עצום בתחום בניית האתרים, כך שהצוות המסור יודע להתאים עצמו בהתאם לצרכים המיוחדים של כל עסק. עסק סיטונאי, בינוני, או חנות בוטיק קטנה. וכן פונה למגוון תחומים, מאופנה ופארם ועד מכירת כלי עבודה וציוד משרדי. הכל נעשה במקצועיות, יצירתיות, ראש גדול והבנה מלאה של הלקוח.

כעת, החברה לוקחת את כל הניסיון העשיר ופונה לאתגר הבא, המגזר החרדי. בעוד הביקוש בקהל החרדי נמצא בשיאו, ההיצע נחשב יחסית לדל או לא מספיק מקצועי. לאור כך ניתן לומר כי 'ווביגו' נכנסת למשבצת שנוצר בה וואקום של ממש, שעשוי להתמלא בקרוב בהצפה של חנויות פופולריות ומותגים חרדיים מוכרים שעד היום לא נכחו בעולמות האינטרנטיים, שיעברו לתת שירות דיגיטלי ויפתחו חנות וירטואלית משלהם.

לחצו כאן כדי לקבל מידע נוסף על השירות המיוחד של ווביגו>>>

שטריימל דיגיטל בניית אתרים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד