ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
סטנדרט גבוה

'מדיקה' מציגה: מרפאת פרימיום חדשנית במרכז העיניים לפני ניתוחי קטרקט

ד"ר רותי סלע אחראית השירות במרפאת הפרימיום במרכז העיניים של מדיקה מסבירה על העדשות החדשניות המפחיתות את התלות במשקפיים לאחר ניתוח קטרקט ועל שירותי המרפאה • למדיקה, הסכמים עם כל חברות הביטוח וקופות החולים, סטנדרטים גבוהים במיוחד, שממצבים אותה כאחד המרכזים הרפואיים הנחשבים בישראל

'מדיקה' מציגה: מרפאת פרימיום חדשנית במרכז העיניים לפני ניתוחי קטרקט
מדיקה צילום: גדעון לוין

ניתוחי קטרקט רבים מבוצעים מידי שנה בישראל. הניתוח נדרש כתוצאה מעכירות של עדשת העין הגורמת להפרעה בראיה ומופיעה בעיקר בגיל המבוגר. בניתוח זה מוציאים מן העין את העדשה העכורה ומשתילים במקומה עדשה סינטטית שקופה. הניתוח מאפשר את החזרה של הראיה החדה לעין וגורם לשיפור בראיה ובאיכות החיים

מרכז העיניים של 'מדיקה' הקנה לעצמו מקום של כבוד בעולם רפואת העיניים, ומופעלת בו אף מרפאת פרימיום המעניקה למטופלים מערך תמיכה מלא לצרכי בחירת עדשה לפני ניתוח קטרקט, מדידות וחישובים של מקרים מורכבים כגון: פתלוגיות בקרנית, מיופיה או היפרופיה גבוהים .

מרפאת הפרימיום במרכז העיניים של המרכז הרפואי מדיקה מצויה במרחק נסיעה קצר מבני ברק כאשר נגישות למקום קיימת גם משאר הערים החרדיות במרכז – אלעד ומודיעין עילית.

במדיקה הצליחו לממש את השילוב המרתק בין מקצוענות ואיכות רפואית עם הרופאים המומחים ביותר המפורסמים במגזר החרדי לבין נראות ואווירה ייחודית.

אחראית השירות במרפאת הפרימיום במרכז העיניים היא ד"ר רותי סלע - מומחית ברפואת עיניים, מומחית למחלות קרנית, ומנתחת המתמחה בניתוחי קטרקט, קרנית ורפרקציה.

מה המטרה של מרפאת הפרימיום? שאלנו את ד"ר סלע

"המרפאה נועדה להעניק למטופלים מערך תמיכה מלא לצרכי בחירת עדשה לפני ניתוח קטרקט, מדידות וחישובים של מקרים מורכבים כגון: לאחר ניתוח לייזר בעיניים, פתלוגיות בקרנית ועוד. כמו כן במרפאה מבצעים חישובים לפני ניתוחי קטרקט לעדשות טוריות (מתקנות צילינדר) ולעדשות מולטיפוקליות (עדשות המאפשרות ראיה חדה הן לקרוב והן לרחוק בו זמנית).

מטרת המרפאה היא להגביר את הדיוק של חישוב העדשות ובדיקת התאמה לניתוחי עיניים".

כיצד מתבצע התהליך במרפאת הפרימיום?

בשנים האחרונות פותחו עדשות מיוחדות המושתלות בעין בזמן ניתוח קטרקט ומפחיתות את התלות במשקפיים. השכיחות של ניתוחים עם השתלת עדשות מיוחדות עולה בארץ ובעולם, ויותר אנשים דורשים ומשיגים תוצאות ראיה משופרות, המפחיתות את התלות במשקפיים.

"התהליך מתחיל כשמטופל מגיע לרופא העיניים במטרה להסיר את התלות במשקפיים . במיקרים בהם הרופא ממליץ למטופל על ניתוח קטרקט, הוא מעביר טופס בקשה וסוג העדשה המומלץ למרפאת הפרימיום ואז מזמנים אותו למרפאה שם יערוך לו אופטומטריסט מומחה בתחום בדיקת התאמת עדשות לניתוח קטרקט וביצוע מדידות וחישובים.

לאחר הבדיקה המקיפה התוצאות יועברו לפיענוח והמלצה של המומחים במרפאה, הפיענוח נשלח עם ההמלצה לעדשות המתאימות לרופא המנתח להמשך טיפול מדויק ומקצועי יותר"

המרכז הרפואי מדיקה- הברזל 28, רמת החייל ת"א.

המענה לפניות במוקד הטלפוני: 2147*                                                                           

 

מרפאה מרפאה רב תחומית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד