ט' אדר ב' התשפ"ד
19.03.2024
בדרך לממשלה?

לאחר המתקפה: יו"ר ימינה ימסור הערב הצהרה

על רקע הכישלונות בגוש נתניהו להרכיב ממשלה וההצעה לבחירות ישירות, יו"ר 'ימינה' הודיע כי יישא הערב הצהרה לתקשורת - לאחר המתקפה נגדו בליכוד | בנוסף, בנט וסער ידרשו מ'מרצ' להתנער מתמיכתם בחקירה שמתנהלת נגד ישראל בבית הדין באג

לאחר המתקפה: יו"ר ימינה ימסור הערב הצהרה
נפתלי בנט צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

לאחר שביטל את הצהרתו ביום שני בעקבות פגישה עם נתניהו, יו"ר 'ימינה' נפתלי בנט הודיע כי יישא הערב (רביעי) הצהרה לתקשורת.

מוקדם יותר היום (רביעי), 'הליכוד', שם מתקשים להרכיב ממשלה בעקבות סירובם של סער וסמוטריץ׳ להפר את הבטחותיהם, הוציאו הודעה בה הם תוקפים את בנט בצורה קשה, על-אף שתמך בהם בהצעה להרכב הוועדה המסדרת.

"מתוך אמביציה בלתי-נשלטת להיות ראש ממשלה בכל מחיר", תקפו את יו"ר 'ימינה' והמשיכו, "בנט - עם 7 מנדטים - מוכן להמליך ממשלת שמאל עם קואליציה של 50 חברי כנסת מהשמאל והמשותפת".

עוד תקפו בליכוד: "הוא עושה זאת בניגוד לרצון הבוחר שנתן 65 מנדטים לממשלת ימין, ובניגוד מוחלט להתחייבויותיו המפורשות שלא ישב תחת לפיד והשמאל, ושראש ממשלה לא יכול לכהן עם 7 מנדטים כי זה ״לא דמוקרטי ולא מוסרי״".

לאחר המתקפה של 'הליכוד', יו"ר 'יש עתיד' יאיר לפיד צייץ: ‏"אם תוקם ממשלת אחדות ישראלית, בה אנשים הגונים פועלים לטובת המדינה ולא לטובת עצמם, היא תהיה פטריוטית, יציבה ויעילה, ותגן על האינטרסים של אזרחי ישראל ופרנסתם הרבה יותר טוב מכל נאשם בפלילים שעסוק רק בהישרדות אישית".

"‏ממשלת אחדות ישראלית היא הדבר היחיד שיכול למנוע בחירות חמישיות ולא הטריקים והשטיקים של נתניהו שאין כבר אדם אחד שמאמין לו או להבטחותיו הריקות", הוסיף.

מוקדם יותר היום דווח ב'כאן ב' כי ראשי 'תקווה חדשה ו'ימינה', גדעון סער ונפתלי בנט, ידרשו ממפלגת 'מרצ' תנאי להצטרפותם לממשלה שעליה הם עמלים יחד עם לפיד.

על פי הפרסום, השנים ידרשו מהמפלגה הודעה שבה הם יודיעו כי הם חוזרים בהם מתמיכתה בחקירה המתנהלת נגד ישראל בבית הדין הפלילי בהאג, זאת לאחר ששתי הראשים התחייבו לא לשבת עם 'מרצ', בעקבות תמיכתם בחקירה של האג נגד ישראל.

 

נפתלי בנט מפלגת ימינה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד