י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
בדרך לבחירה ישירה?

נחשף: השיחות המפתיעות שניהל היום נתניהו

ראש הממשלה נתניהו שוחח היום עם ארבעה ראשי מפלגות השמאל, כולל עם יו"ר רע"מ מנסור עבאס. לפי הדיווח, ראש הממשלה מנסה ליצור רוב לבחירה ישירה

נחשף: השיחות המפתיעות שניהל היום נתניהו
נתניהו בשיחת טלפון בלשכתו צילום: קובי גדעון, לע"מ

ביום בו בליכוד תוקפים בחריפות את יו"ר ימינה נפתלי בנט וטוענים כי הוא "דוהר לממשלת שמאל", מפרסם הפרשן עמית סגל במהדורה המרכזית של 'חדשות 12' כי ראש הממשלה בנימין נתניהו קיים היום שיחות מפתיעות עם ראשי מפלגות בגוש השמאל, כולל עם יו"ר רע"מ מנסור עבאס.

לפי הדיווח, נתניהו שוחח היום (רביעי) טלפונית עם מנסור עבאס, עם יו"ר כחול לבן וראש הממשלה החליפי בני גנץ, וכן עם יושבי הראש של מפלגות העבודה ומרצ, מרב מיכאלי וניצן הורביץ.

לא ברור מה תוכנן המלא של השיחות שקיים נתניהו עם ארבעת ראשי המפלגות משמאל, אך דווח כי בין היתר נתניהו שוחח עם מנסור עבאס על סוגיית הבחירה הישירה לשם הוא מוביל במרץ לאחר שכלו סיכויו להרכיב ממשלה במפה הפוליטית הנוכחית.

לפי סגל, המטרה של נתניהו כאמור היא תמיכה בבחירה הישירה. אם לא עכשיו, אז אחרי שייכשל, אם ייכשל, ניסיון גוש השינוי להרכיב ממשלה

בהנחה שמנסור עבאס לא שינה את דעתו משלשום, והוא נכון לדון על תמיכה, המשמעות היא שתמיכת בנט תחזיר את יוזמת הבחירה הישירה למרכז השולחן.

בנט כמובן מעדיף קודם להרכיב ממשלה בהנחה שנתניהו ייכשל, אך בכל מקרה לא מוריד זאת הערב מעל הפרק.

 

 

נפתלי בנט בנימין נתניהו מנסור עבאס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד