ט' אדר ב' התשפ"ד
19.03.2024
רפואה מתקדמת

פריצת דרך: כך הרופא יבדוק את הגרון שלכם מרחוק

טייטו היברידי הוא מכשיר קטן וקומפקטי המאפשר להיבדק מרחוק כחלק מהביקור הדיגיטלי בלי להגיע למרפאה • בעזרת המכשיר ניתן לבדוק: אוזניים, גרון, חום, לב, דופק, ריאות, בטן ועור. הרופא רואה ומקבל את הנתונים באופן מידי, יכול לאבחן את הלקוח ולהעניק לו טיפול מתאים • ד"ר דוד מוסינזון, סמנכ"ל רפואה במאוחדת: "הטייטו ההיברידי מוסיף רובד נוסף, לקבלת שירות רפואי מלא כולל בדיקה פיזית, להישאר בבית ולהשתמש ברפואה ההיברידית"

פריצת דרך: כך הרופא יבדוק את הגרון שלכם מרחוק
רפואה היברידית צילום: יח"צ

מאוחדת ממשיכה לעמוד בחזית הטכנולוגיה למען לקוחותיה ומציגה בימים אלו את הדבר הבא ברפואה ההיברידית – להיבדק על ידי הרופא ההיברידי שלכם בלי לצאת מהבית.

לפרטים נוספים אודות המכשיר המהפכני לחצו כאן>>>

טייטו היברידי הוא מכשיר קטן וקומפקטי, המוסיף רובד נוסף ומשמעותי לרפואה מרחוק. המכשיר מאפשר להיבדק מרחוק כחלק מהביקור הדיגיטלי ולא באפליקציה חיצונית, בלי להגיע למרפאה.

אם עד היום, גם בעידן הרפואה ההיברידית, ביקורים רבים נדרשו להתקיים דווקא במרפאה, על מנת שהרופא יוכל לבדוק באופן פיזי את הריאות, אוזניים, גרון, לב וכדומה, הרי שמעתה מגוון רחב של ביקורים יוכלו להתקיים מרחוק ללא צורך בהגעה פיזית למרפאה. בעזרת המכשיר ניתן לבדוק: אוזניים, גרון, חום, לב, דופק, ריאות, בטן ועור. הרופא רואה ומקבל את הנתונים באופן מידי, יכול לאבחן את הלקוח ולהעניק לו טיפול מתאים.

הביקור יוכל להתקיים הן ע"י רופא הילדים או המשפחה המחובר למכשיר, כמו גם בשעות שבהן המרפאה אינה פעילה וזאת במסגרת מיון היברידי הפועל 24/7.

המכשיר ניתן לרכישה בבתי המרקחת של מאוחדת ובאתר הסחר של מאוחדת פארם, והינו פשוט לתפעול.

לדברי ד"ר דוד מוסינזון סמנכ"ל רפואה במאוחדת "במיוחד בתקופה זו, הטייטו ההיברידי מוסיף רובד נוסף, לקבלת שרות רפואי מלא כולל בדיקה פיזית, להישאר בבית ולהשתמש ברפואה ההיברידית – ביקור דיגיטלי של מאוחדת".

לפרטים נוספים אודות המכשיר המהפכני לחצו כאן>>>

לינק לרכישת טייטו ללקוחות מאוחדת>>


מאוחדת קופת חולים מאוחדת מאוחדת שירותי בריאות מרפאת מאוחדת

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }} | {{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }} | {{ reply.date_parsed }}
טען עוד