י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
המתיחות נמשכת • פרסום ראשון

האזינו: השיחה בין בן-גביר לרב מחב"ד

לאחר שעלה להר-הבית ביום העצמאות, הרב החב"דניק הבכיר דוד מאיר דרוקמן, שוחח עם יו"ר 'עוצמה יהודית', וטען כי שמע על העלייה להר הבית ואמר: "אם זה נכון, אני מוחה על זה" | בן-גביר השיב: "יש לנו רבנים שהם מנחים אותנו" · האזינו

האזינו: השיחה בין בן-גביר לרב מחב"ד
הרב דרוקמן/איתמר בן גביר צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

לאחר המכתב ששלחו לו כמה רבנים מחסידות חב"ד בקשר לעלייתו להר-הבית, הערב (רביעי) הגיעו לידי 'בחדרי חרדים', הקלטות שיחה בין ח"כ איתמר בן-גביר לאחד הרבנים הבכירים שחתמו.

בשיחה, שהגיעה לידי העיתונאי קובי בורנשטיין, הרב דוד מאיר דרוקמן, רב בכיר בחב"ד ורבה של קרית מוצקין, נשמע משוחח עם בן-גביר, ומוחה על כך שעלה להר-הבית. בתגובה, האחרון לא נותר חייב.

"שמועה שמעתי, והצטערתי עד לי מאוד, שעלית להר-הבית", אומר הרב דרוקמן בהקלטה שהגיע לידי 'בחדרי חרדים' וממשיך, "ונכנסת למקומות שגם לדעת המתירים מקומות אסורים. הצטלמת שם".

"אני אומר לך תוכחה מלב אוהב, אם הדברים נכונים, אני ממש מוחה על זה", סיים הרב, שהיה גם בין אלה שחתמו על המכתב.

יו"ר 'עוצמה יהודית' חבר הכנסת איתמר בן-גביר, הגיב: "השמועה נכונה. מורינו ורבותינו כך אמרו לנו. כמו שהרב יודע, יש לנו רבנים כמו הרב דב ליאור שליט"א, הרב קויזר שליט"א והרב אריאל שליט"א שהם מנחים אותנו

"השמועה נכונה. מורינו ורבותינו כך אמרו לנו. כמו שהרב יודע, יש לנו רבנים כמו הרב דב ליאור שליט"א, הרב קויזר שליט"א והרב אריאל שליט"א שהם מנחים אותנו", סיכם.

כזכור, בן-גביר עלה להר-הבית ביום העצמאות האחרון ופרסם על כך בציבור. בתגובה כמה רבני חב"ד שלחו לו מכתב, ובו זעמו על עלייתו: "נצטערנו וכאבנו לשמוע שכבודו נכנס, בפרסום ובפומבי, להר הבית, דבר שנאסר על ידי כל גדולי ישראל", נכתב.

הרב דוד מאיר דרוקמן איתמר בן גביר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 18 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד