ט' אדר ב' התשפ"ד
19.03.2024
"רועד מפחד"

במערכת הפוליטית מגיבים לנאומו של נתניהו • כל התגובות

לאחר שנאם ותקף את בנט בטענה שהוא הולך להקים ממשלה עם השמאל, בגוש השינוי התבדחו מהלחץ שנתניהו שידר, וטענו כי מעולם לא היה מבוהל כך: "זה הזמן של כולנו להגביר מאמצים" | מנגד השרה רגב הגנה וקראה שוב לבנט: "תודיע על תמיכה בבחירות ישירות"

במערכת הפוליטית מגיבים לנאומו של נתניהו • כל התגובות
מליאת הכנסת צילום: ALEX KOLOMOISKY/POOL

בליכוד ממשיכים לתקוף את נפתלי בנט ובגוש השינוי חוגגים לאחר מסיבת העיתונאים התקיפה הערב (רביעי) של ראש הממשלה בנימין נתניהו, ומרגישים כי הם קרובים מאי פעם להרכיב קואליציה, וגם לא ויתרו על ההזדמנות לתקוף ולעקוץ אותו.

יו"ר 'יש עתיד' יאיר לפיד צייץ ותקף תוך כדי מסיבת העיתונאים: "‏לשמוע את נתניהו מדבר על אי קיום הבטחות, על לרמות את הציבור ועל זה שממשלה פריטטית היא בעיה. אין גבול לנוכלות".

שותפו לשעבר ויו"ר 'כחול לבן', בני גנץ האשים גם הוא: "ביבי, יריקה בפרצוף זה לקחת את אזרחי ישראל לבחירות ממניעים אישיים, למנוע תקציב מדינה בזמן משבר כלכלי ולהשאיר את המדינה בלי שר משפטים בגלל המשפט שלך".

גם יו"ר מפלגת 'מרצ' ניצן הורוביץ, הגיב: ‏"ארכי נוכל מדבר על אמינות ומנסה להפחיד ״השמאל, השמאל..." בעצמך איבדת כל שריד של אמינות. לא מפחדים ממך ומההסתה שלך ולא קונים יותר את הטריקים והשטיקים שלך".

"וכן, אנחנו השמאל ועל אפך וחמתך אנחנו מוכנים לחבור עם עוד מפלגות כדי להחליף אותך, את השיטות שלך, ואת הכשלונות שלך. זמנך עבר", הוסיף הורוביץ.

"מעולם לא ראינו ראש ממשלה כל כך מבוהל והיסטרי. הוא מ-פ-ח-ד", צייץ יו"ר 'ישראל ביתנו' אביגדור ליברמן, וחבר הכנסת רם שפע מ'העבודה' המשיך, "נתניהו מבוהל, לחוץ, מגומגם, ורועד מפחד".

"זה הזמן של כולנו להגביר את המאמצים להקמת ממשלת שינוי. זה קרוב מתמיד, המשיכו להאמין וביחד נשנה את ההיסטוריה", הוסיף שפע, שהיה יו"ר ועדת החינוך בקואליציה האחרונה של נתניהו עד שפרש מ'כחול לבן' וערק ל'עבודה'.

גם ח"כ מירב בן ארי מ'יש עתיד' צייצה בתגובה: "מה זה הנאום ההיסטרי הזה? מה זה? אין לו יועצים/שרים/ח"כים שאכפת להם ממנו? כולם אשמים במצב ואתה מה? איזה נוכל האיש הזה, פשוט אין לתאר".

"ערב טוב מרב מיכאלי, אמילי מואטי ואיבתיסאם מרעאנה, חברותיי למפלגת העבודה אשר מאיימות על ראש הממשלה נתניהו", צייצה חברת הכנסת אפרת רייטן מ'העבודה' והמשיכה, "אכן מר נתניהו יש לך ממה לחשוש. באנו להחליף אותך. אמת חזקה בפוליטיקה".

גם דני דיין, שהתמודד במקום ה-11 ב'תקווה חדשה' תקף: "‏צריך לומר את זה ברורות: מה שנתניהו עושה אחרי הבחירות בישראל חמור ממה שטראמפ עשה לאחר הבחירות בארה"ב". לדבריו, "טראמפ עירער על ספירת הקולות. נתניהו מערער על שיטת המשטר. צריך לקוות שתומכי נתניהו אלימים פחות מתומכי טראמפ ומשמר הכנסת טוב ממשטרת הקונגרס", הוסיף.

מנגד, שרת התחבורה מירי רגב המשיכה לתקוף את בנט וכתבה הערב: "חזרנו ואמרנו: כל קול לבנט הוא קול ללפיד. בנט הבטיח שלא ימליך ממשלת שמאל ועכשיו הוא מוכן לירוק בפרצופה של הדמוקרטיה ולעוות את רצון הבוחר כדי לממש אמביציה אישית עם 7 מנדטים ולהיות ראש ממשלה".

"בנט לוקח אותנו ל-2 תרחישים גרועים: או ממשלת שמאל בראשותו או בחירות חמישיות. יש רק פתרון אחד שיכול למנוע זאת: בחירות ישירות לראשות הממשלה שישימו סוף לפלונטר הפוליטי. אם בנט לא רוצה להיזכר לדיראון עולם, כמי שהפיל את ממשלת הימין בגלל תאוותו לתפקיד ראש הממשלה בראשות גוש השמאל, כדאי שיודיע על תמיכתו בבחירות ישירות והצטרפותו לממשלת ימין יציבה בראשות נתניהו", הוסיפה.

בנימין נתניהו נפתלי בנט גוש השמאל יאיר לפיד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }} | {{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }} | {{ reply.date_parsed }}
טען עוד