ט' אדר ב' התשפ"ד
19.03.2024
לוטש עיניים לפוליטיקה?

הרמטכ"ל שהתפטר, נגד נתניהו: "זקוק לאשפוז"

הרמטכ"ל השנוי במחלוקת של מלחמת לבנון השנייה, שנאלץ לפרוש מתפקידו, תוקף הערב באופן חריף במיוחד את ראש הממשלה נתניהו. "אדם שאין מילת אמת אחת היוצאת מפיו בשנים האחרונות"

הרמטכ"ל שהתפטר, נגד נתניהו: "זקוק לאשפוז"
בנימין נתניהו/דן חלוץ צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

בצל השיתוק הפוליטי וחוסר תקווה לממשלה יציבה, תוקף הערב (רביעי) בחריפות הרמטכ"ל לשעבר דן חלוץ את ראש הממשלה בנימין נתניהו ואף משתמש במילים בוטות במיוחד נגדו.

חלוץ, הרמטכ"ל המושמץ של מלחמת לבנון השנייה, שנאלץ להתפטר מתפקידו טרם פרסום דו"ח הביניים ללקחי המלחמה, אולי נושא עיניים לפוליטיקה, תוקף את נתניהו ומכנה אותו שקרן ורודף בצע והוא אף יוצא להגנתו של בנט מול התקפות ראש הממשלה.

דבריו של דן חלוץ במלואם:

"ראש הממשלה זקוק לאשפוז דחוף. עומד אדם היסטרי, שככל הנראה נתון לסחטנות רגשית קשה בביתו.

אדם שאין מילת אמת אחת היוצאת מפיו בשנים האחרונות, ומאשים את כל האחרים בשררה ורדיפת שלטון. שומו שמיים איך אתה לוקח את הכדור העגול ומשטיח אותו.

הלו, הלו, אדוני הנאשם, אתה יושב 12 שנים במבצר בלפור שלנו, עושה במדינה ובכספי משלמי המיסים כבתוך שלך (בעצם בשלך אינך נוגע) ומעז לקונן על מר גורלך? אוי, אוי, אוי לא נותנים לך להיות ראש ממשלה, רוצים לגזול לך את הכתר.

אז הממציא שלך לעניינים מסובכים, השר העבריין לשעבר, ממציא קונץ פטנט לעבריין העתידי לכאורה, בחירה ישירה. תגיד לנו בבקשה, מתי תרפה מאיתנו?

אתה מנסה כל תעלול, יהא נבזי ככל שיהיה, כדי להיאחז בקרנות המזבח ובדרך הזו אולי לחלץ עצמך בדרכי רמיה מגחלי המשפט הלוחשות מתחת לכפות רגלך. אולי תסביר פעם אחת להדיוטות מה בעיניך ההבדל בין ימין לשמאל?

מה באמת ההבדל בינך לבין ראשי המפלגות האחרות הקוראים עליך תיגר, מדוע כולם צריכים לקיים את מה שאמרו לפני שנה, שנתיים ואתה פטור מכך? האם להזכיר לך שאמרת שראש ממשלה אינו יכול לנהל מדינה ומשפטים במקביל.

אספר לך על הבדל אחד מובהק!!! בינך לבין החפצים בהחלפתך, הם אנשים ישרים וכולם גם מאוזנים נפשית.

וזה כל מה שנדרש מראש ממשלת ישראל. שהרי למדנו על כישלונך מול החמאס, מול איראן, מול ניהול משבר הקורונה, מול הבעיות החברתיות הקשות, מול השנה האבודה בחינוך, מול האלימות בחברה הערבית.

מול מודל הכישלון הרב מימדי שלך, כל מי שיבוא במקומך יכול רק להצליח. מכל מקום מגיעות לך שתי תודות. האחת, דאגת לחיסונם של אזרחי ישראל. השנייה, נתת הכרה לחברה הערבית בשותפות הישראלית וחיזקת את משקלם הפוליטי.

דרך אגב, בשביל להתנפל על בנט בגסות רוח אתה לא צריך לגזול לנו זמן מסך בפריים טיים, עדיף שתעשה זאת בשעות הבוקר כשהילדים הלכו לבית הספר, כי אתה מפחיד אותם לפני השינה".

דן חלוץ בנימין נתניהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 20 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }} | {{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }} | {{ reply.date_parsed }}
טען עוד