י' ניסן התשפ"ד
18.04.2024
מה יש להם נגדו

סערה ברקע הדפסת ספרו של סגן הנשיא האהוד

עובדים בחברת הוצאה לאור מתנגדים להדפסת ספרו של סגן הנשיא לשעבר מייק פנס | בעלי החברה בתגובה "באתם לעבוד, לא להתנגד"

סערה ברקע הדפסת ספרו של סגן הנשיא האהוד
מייק פנס צילום: מתוך הטוויטר שלו

חברת 'סיימון ושוסטר' שהודיעו לאחרונה כי יוציאו לאור את ספרו של סגן הנשיא לשעבר, מייק פנס, נתקלים בסירוב מוזר מצד העובדים בדפוס, שמסרבים לקחת חלק בהדפסה, למרות עתירות העובדים נגד הפרסום, הבעלים הודיעו כי לא יירתעו ויוציאו את הספר לאור.

"אנחנו באים לעבוד כל יום כדי לפרסם, ולא כדי לבטל", כך אמר המנכ"ל ג'ונתן קרפ במכתב לעובדים והצהיר כי חברת 'סיימון ושוסטר' תמשיך בהדפסת ספרו של סגן נשיא ארה"ב דונלד טראמפ לשעבר, מייק פנס, למרות התנגדויות של כמה מעובדיו, ואמר כי הוא "רוצה לשמר תרבות שמציגה נקודות מבט שונות".

המו"ל הגיבו לעתירות שהופצו על ידי עובדיהם באופן פנימי וברשתות החברתיות. הם דרשו מהחברה לבטל את הדפסת ספרו של מייק פנס, ולהימנע מחתימה על עסקאות עם דמויות אחרות של ממשל טראמפ ולנתק את יחסי ההפצה עם 'פוסט היל פרס', המוציאה לאור ספרים שמרניים.

רשת 'פוקס ניוז' דיווחה, כי "לא ברור כמה חותמים יש לעתירות". בעצומה נאמר כי 'סיימון ושוסטר' "בחרו בדבר עבירה בהנצחת עליונות לבנה על ידי פרסום ספרו של מייק פנס וממשיכים להפיץ ספרים עבור חברת פוסט היל פרס" בעתירה האשימו את פנס בתמיכה במדיניות שהייתה גזענית, ומפלה כלפי אנשים מרקעים שונים, "לא מדובר בהבדל דעות, זה לגיטימציה להפליה", נכתב בעתירה.

דוברו של מייק פנס סירב להגיב. אנתוני זיכרדי, המו"ל של 'פוסט היל פרס', לא הגיב גם הוא לבקשות תגובה.

במכתב לעובדים כתב המנכ"ל החברה: "כמפרסם בעידן עם מחלוקת גדולה, חווינו זעם משני צידי המפה הפוליטית וממחוזות שונים. אך אנו באים לעבוד מדי יום כדי לפרסם ולא לבטל, שזו ההחלטה הקיצונית ביותר שמוציא לאור יכול לקבל, וכזו שנוגדת את ליבת המשימה שלנו לפרסם מגוון קולות ונקודות מבט".

יצוין כי מייק פנס, הינו דמות אהודה והאהובה בארצות הברית, במהלך ארבע שנות כהונתו כסגן הנשיא, שמר על קו מפויס ומאחד לאורך שלטונו של הנשיא דונלד טראמפ, והיה הסממן השפוי שבממשל לדעת רוב רובם של האמריקנים.

מייק פנס בית דפוס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד