י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
עוד אופציה נסגרת

בכירים בליכוד מתנגדים למינוי לוין כראה"מ

לאחר שהועלתה האפשרות כי נתניהו ימנה את יו"ר הכנסת יריב לוין לראש הממשלה, דווח כי בכירים במפלגת השלטון מתנגדים באופן נחרץ לאפשרות הזו: "אי אפשר למנות מועמד אחר, חייבים לבחור אותו" | ההכרעה, כך הם אומרים, צריכה להיות נתונה בידי מוסדות המפלגה

בכירים בליכוד מתנגדים למינוי לוין כראה"מ
נתניהו ויריב לוין צילום: מרים אלסטר, פלאש 90

ברקע ההתקפות ההדדיות בין בנט לנתניהו אמש, אתמול (רביעי) פורסם כי בכירים ב'ליכוד' מתנגדים לאפשרות שנתניהו יבחר כנשיא, ויריב לוין יכהן במקומו כראש ממשלה.

"המחוייבות שלנו לנתניהו נובעת מכך שנבחר על ידי התנועה באופי דמוקרטי", טען אחד השרים והמשיך, "החוקה קובעת שיו״ר התנועה הוא מועמדה לראשות הממשלה. אי אפשר למנות מועמד אחר, חייבים לבחור אותו".

ההצעה של הבכירים היא שהבחירה של לוין כראש ממשלה תצטרך לעבור במנגנון המפלגה כדי להתקיים, כך דווח ב'חדשות 12'.

האופציה שהועלתה כפתרון לפלונטר הפוליטי, הוא מינויו של יו"ר הכנסת יריב לוין, המקורב לנתניהו, כראש הממשלה, וכך גם סער ו'תקווה חדשה' יוכלו להיכנס לממשלה, אלא שכאמור הבכירים במפלגת השלטון דוחים אותה על הסף.

בתוך כך אתמול בכיר 'הליכוד' ניר ברקת הכריז כי במידה ובנימין נתניהו יפרוש, הוא יתמודד על ראשות הממשלה, זאת על רקע ההבנה כי לא יצליחו להרכיב קואליציה.

"אם ראש הממשלה יחליט לפרוש", התנה ברקת בראיון בוועידת איגוד התאגידים והמשיך, "אז אני בוודאי אתייצב להתמודדות על ראשות הממשלה ואני אנצח".

יריב לוין ניר ברקת הליכוד ביבי נתניהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד