י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
אישה במצב קשה

12 נפצעו: נסע ברוורס ונכנס לבית קפה. תיעוד

למעלה מעשרה בני אדם נפצעו הבוקר בתאונה שאירעה בבת ים | רכב פרטי ובו נהג בשנות השבעים לחייו נסע ברוורס לעבר מספר סועדים שישבו בבית קפה ברחוב רוטשילד בעיר | אישה נפצעה באורח קשה | צפו בתיעוד

12 נפצעו: נסע ברוורס ונכנס לבית קפה. תיעוד
הרכב במתחם בית הקפה צילום: סער ניניו

אישה כבת 60 נפצעה היום (חמישי) באורח קשה מאוד, לאחר שרכב פרטי איבד שליטה במהלך נסיעה בבת ים ונכנס לתוך מתחם בית קפה בו ישבו מספר סועדים. בנוסף, 11 בני אדם נפצעו ופונו לבתי החולים.

נהג הרכב בשנות השבעים לחייו, נפצע באורח בינוני. תיעוד מצלמות האבטחה מעלה כי הרכב נסע ברוורס, ככל הנראה לאחר שאיבד שליטה ונכנס לאזור הישיבה.

ממד"א נמסר כי חובשים ופראמדיקים של הארגון מעניקים טיפול רפואי ומפנים לבית החולים וולפסון אישה כבת 60 במצב קשה עם חבלה רב מערכתית, מורדם מונשמת, נהג הרכב, גבר בן 78 במצב בינוני עם חבלת חזה ו-7 במצב קל. טימור

החובשים של מד"א חגי נתני ומעוז ויברמן סיפרו: "כשהגענו למקום הייתה המולה גדולה, הרכב עלה המדרכה ופגע במספר שולחנות. אישה כבת 60 שכבה על המדרכה כשהיא מחוסרת הכרה ועם פגיעה רב מערכתית קשה. נהג הרכב ישב באוטו כשהוא בהכרה ופצוע באורח בינוני ופצועים נוספים שנפגעו באורח קל התהלכו במקום".

הכוחות הגדולים של מד"א שהגיעו למקום בניידות טיפול נמרץ, אמבולנסים ואופנועים, העניקו טיפול רפואי לפצועים ופינו אותם לבית החולים וולפסון", הוסיפו החובשים

המשטרה הודיעה כי פתחה בחקירת נסיבות התאונה. "המשטרה פתחה לפני זמן קצר בחקירה, עם קבלת דיווח במוקד 100 בדבר תאונה דרכים ברחוב רוטשילד בבת ים, לפיה רכב פרטי פגע באנשים שישבו על ספסלים במדרכה", נמסר.

עו״ד תומר נגולה ממשרדו של עו"ד לירום סנדה, בא כוחו של הנהג מסר: "מדובר בתאונה מצערת שנחקרת ברגעים אלה ממש ע"י משטרת ישראל. בשל מורכבות זירת התאונה, מספר רב של בוחני תנועה הגיעו וחוקרים את האירוע".

"הנהג מאושפז בבית החולים וולפסון ומסר גרסה ראשונית, מעורפלת וחלקית לחוקרים וזאת לאור מצבו הרפואי הקשה. צר לי כי בכלל נעשה ניסיון לגבות ממנו גרסה לאור מצבו. מיד לאחר אירוע התאונה יצאתי ביחד עם צוות עורכי הדין מהפירמה לזירת התאונה. לאור זיהום הזירה ופגיעה בראיות על ידי התקהלות גדולה קיים חשש גדול לעיוות דין עבור מרשי. לכן הוצאנו צוות בוחני תנועה של משרדנו ובשלב זה נראה כי התאונה, על אף תוצאותיה הקשות, לא התרחשה באשמת הנהג".

תאונת דרכים בית קפה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד