י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
ניצול ההמתנה

המרכזים הרפואיים של מכבי במחוז הצפון התחדשו בספריות תורניות

ביוזמת מתאמי קשרי הקהילה והנהלת מכבי במחוז הצפון, הוקמו במרכזים הרפואיים ספריות עם ספרים תורנים וספרי קריאה על מנת שהציבור יוכל לנצל את זמן ההמתנה ולהפיק מכך תועלת מרובה

המרכזים הרפואיים של מכבי במחוז הצפון התחדשו בספריות תורניות
ספרייה חדשה צילום: יח"צ

ביוזמת הנהלת מחוז הצפון של מכבי שירותי בריאות, הוקמו בימים אלו ספריות מיוחדות במרכזים הרפואיים של מכבי בריכוזים החרדים ברחבי המחוז. בספריות ניתן למצוא ספרים תורניים דוגמת ש"ס, משניות, חומשים, תהילים וסידורים, לצד ספרי קריאה רבים של מיטב הסופרים המובילם לילדים, נוער ומבוגרים.

הספריות הוקמו על מנת לעודד את הקריאה בזמן ההמתנה לצוותים הרפואיים וביוזמת מתאמי קשרי הקהילה של מכבי במחוז הצפון ובעידוד הנהלת המחוז, הוחלט על מתן דגש לספרי הקודש ולספרות התורנית, מתוך הבנה והכרה עמוקה בצרכיהם של החברים הרבים במחוז.

לדברי מנהל השיווק של מכבי למגזר החרדי, ר' משה שלזינגר: "מיזם הספריות במרכזים הרפואיים של מכבי נועד ובראשונה כי להעצים את משמעות 'ניצול הזמן' של החברים, בעת ההמתנה לרופאים ולצוותים הרפואיים. כמי שמכירים את הלך הרוח במגזר החרדי ואת החשיבות הרבה שהציבור רואה בלימוד התורני, החלטנו לעטר את הספריות גם בספרי קודש רבים, על מנת שהציבור יוכל לנצח את זמנו וללמוד גם כשהוא שוהה במרכזים הרפואיים".

לדברי ראש מחוז הצפון במכבי, ד"ר גלית קאופמן: "אנחנו במכבי נמצאים עם יד על הדופק, על מנת להתאים ולהנגיש את השירותים הרפואיים המתקדמים ביותר לחברינו. כמי שאמונה על מחוז הצפון, יחד עם הצוות המקצועי המסור ומתאמי קשרי הקהילה, אנו עושים הכל על מנת להתאים את מעטפת השירותים שלנו – גם המקצועיים וגם אלו הנלווים אליהם, על מנת שהציבור יחוש מרוצה ומחובר. מיזם הספריות התורניות הוא מבורך ונמשיך לתמוך בו כל העת".

מכבי שירותי בריאות ספרייה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד