י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
מי שעוסקים בצרכי ציבור

מתאמי קשרי קהילה חדשים מצטרפים לנבחרת המתאמים של מכבי שירותי בריאות

מתאמי קשרי הקהילה החדשים – הרב מאיר גרוס מכרמיאל והרב מאיר שטרית מחיפה, עוסקים בצרכי ציבור כבר שנים ארוכות והצטרפותם תהווה תוספת כוח משמעותית לפעילות מכבי במחוז

מתאמי קשרי קהילה חדשים מצטרפים לנבחרת המתאמים של מכבי שירותי בריאות
מתאמי קשרי לקוחות חדשים צילום: יח"צ

מחוז הצפון של מכבי שירותי בריאות ממשיך להתרחב ולהתעצם בכל המרחבים שתחתיו, ובימים אלו מתווספים שני מתאמי קשרי קהילה חדשים המצטרפים לנבחרת מתאמי קשרי הקהילה המובילה של המחוז. מתאמי קשרי הקהילה החדשים הם הרב מאיר גרוס שישמש כמתאם קשרי קהילה בכרמיאל, והרב מאיר שטרית שישמש כמתאם קשרי קהילה נוסף בחיפה.

למתאמי קשרי הקהילה החדשים קשרים ענפים עם רבני הקהילות והציבור בעירם, שם הם עוסקים בצרכי ציבור מזה שנים ארוכות. הרב מאיר גרוס מנהל מזה כעשור את קופת העיר כרמיאל, וכן משמש כרכז פעילות "איילת השחר" באזור הצפון. הרב מאיר שטרית הינו רכז "אל המעיין" בחיפה וכן משמש כרכז מוסדות "החיים לדוד" בראשות הרה"ג שי פרי שליט"א.

הרב מאיר גרוס מכרמיאל והרב מאיר שטרית מחיפה, מצטרפים לנבחרת מתאמי קשרי הקהילה המבילה של מכבי במחוז הצפון בהם הרב מרדכי בן חמו במגדל העמק, הרב ניר קריאף בטירת הכרמל, הרב אלעזר גוטמכר בטבעון, הרב יוסף חים מסורי בעפולה, הרב שלום ממליה בקריית אתא, הרב יעקב קרלינסקי, הרב יעקב בורד והרב יחיאל רוזנטל בטבריה, הרב אליעזר רוזנברג בחיפה, הרב שלמה הומינר ברכסים, הרב יהושע שמרלר והגב' רבקה ברזל בצפת, הגב' רותי ליטמן בחצור, והרב ישעיה שפרונג והגב' יפה קונסטנטינר בהר יונה-נוף הגליל.

מתאם קשרי הקהילה החדש בכרמיאל, הרב מאיר גרוס: "אני נרגש לקבל את המשימה להתאמת השירות  לטובת חברי מכבי בכרמיאל וניגש אליה בכובד ראש. זהו תפקיד עם שליחות מיוחדת. כמי שחי את הציבור בעיר, נחשפתי לרמת השירותים הגבוהה והמיוחדת שקיימת במכבי ורואה זכות להיות חלק ממשפחת הבריאות הטובה בישראל. בתפילה שאזכה לסייע לציבור ולהיות שליח נאמן עבורו".

מתאם קשרי הקהילה החדש בחיפה, הרב מאיר שטרית: "הגעתי למכבי מתוך שאיפה לקדם ולהנגיש את שירותי הרפואה לציבור. כמי שעוקב זמן רב בהתאמות השירותים בקופות החולים למגזר החרדי, אני יודע כי מכבי צריכה להיות הבית הראוי לחברים החרדים. כחבר מכבי אני נחשף לשירות וטיפול יוצא דופן, עם יחס אנושי ומבין שבאו לידי ביטוי אף באופן משמעותי יותר בשנה האחרונה, בתקופת הקורונה. אני מקווה שבסייעתא דשמיא אזכה לקדש שם שמים בעזרה וחסד למען הכלל".

מנהל השיווק של מכבי למגזר החרדי, ר' משה שלזינגר: "מכבי הייתה הראשונה לזהות את הצורך החיוני בהקמת מערך מתאמי קשרי הקהילה וזו גאוותנו. עם התרחבות הקהילות ברחבי הארץ אנו שמחים להעצים את נבחרת מתאמי קשרי הקהילה שלנו, המהווים חלק בלתי נפרד מהשירותים הרפואיים המקצועיים ביותר של מכבי. אנו מקדמים בברכה את הרב מאיר גרוס והרב מאיר שטרית, ומאמינים בהצלחתם הרבה למען רווחתם של חברי מכבי במחוז הצפון".

ראש מחוז הצפון במכבי, ד"ר גלית קאופמן: "אנו שמחים בהצטרפותם של מתאמי קשרי הקהילה לנבחרת של מכבי בכרמיאל ובחיפה, ומאמינים כי הצטרפותם תהווה תוספת כוח משמעותית לרוח המסירות והחמלה של מכבי, המובילה גם בצפון את השירותים הרפואיים המתקדמים ביותר. פעילותם של המתאמים מבורכת ומהווה חוד החנית שלנו במגזר".

מכבי שירותי בריאות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד