י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
מקרה מזעזע

נולד 3 שבועות אחר פטירת האבא: האלמנה והילדים זועקים לעזרה

רבי ניסים מועלם היה בשיא פריחתו, חייו היו מקשה אחת של קשיים, אבל הוא עמד בהם בעוז ובגבורה. עם השנים הוא עשה את דרכו מעולם החולין לעולם הקודש וזכה לחבוק רק בן אחד במהלך חייו. כעת, שלושה שבועות לאחר פטירתו, רעייתו הבודדה חבקה בן, והיא זועקת לעזרה

נולד 3 שבועות אחר פטירת האבא: האלמנה והילדים זועקים לעזרה
הרך הנולד צילום: באדיבות המצלם

פחד פחדים, אין מילה אחרת לתאר את הטרגדיה הנוראה שפקד את משפחת מועלם, אף אדם בעולם לא יוכל להבין את עומק הכאב, את עומק האסון, הדמעות בבית החשוך זורמות כמים, הלבבות שבורים לגמרי, אבל מנחם אין.

עזרו לאלמנה ולרך הנולד שנותרו לבדם מול האסון הנורא>>

הוא היה בשיא פריחתו, הרב ניסים מועלם אדם בשנת החמישים ואחת לחייו, איש חסד שלא החזיק טיבותיה לנפשיה. אדם של תורה ועבודה, שחייו היו מסכת קשיים אחת גדולה, לאחר נישואיו הוא זכה לפרי בטן, לאחר שנים של תפילות, של דמעות, של ייאוש, הוא זכה לחבוק בן, בן זכר.

אבל מאז הוא לא זכה לילדים יותר, הוא היה שבור ורצוץ אך שם את מבטחו בעושה שמים וארץ, חייו היו חיים קשים אך הוא התגבר על הכל בעוז ובגבורה. איש תם היה רבי ניסים, איש שעבד את בוראו באמת ובתמים.

הוא היה חוזר בתשובה, הוא ורעייתו שתחי', הוא הכיר את בוראו עם השנים, ואט אט הוא עשה את כל הדרך חזרה, מעולם החולין לעולם הקודש, זה לא היה קל, אבל רבי ניסים עשה הכל, הכל כולל הכל בכדי לעשות את רצון אביו שבשמים.

עזרו לאלמנה ולרך הנולד שנותרו לבדם מול האסון הנורא>>

אבל אז, לפני תקופה הוא נדבק בנגיף הקורונה, מצבו ידע עליות ומורדות ורבים קרעו שערי שמים לרפואתו. אך נגזרה הגזירה והוא השיב את נשמתו ליוצרה למגינת ולדאבון לב. אבא היקר איננו, זעקו ילדו היחיד ורעייתו האלמנה שתחי'.

טרגדיה נוראה, אבל אז שלושה שבועות אחרי פטירתו רעייתו ילדה בן זכר, בן אשר נולד לתוך עולם של כאב, של אבל, ילד קטן שנקרא על שם אביו, ניסים, אבל הוא לא יזכה לראות את אבא יותר, ילד שלא ידע מי זה אבא שלו, ילד שיגדל לתוך חיי קושי וצער.

אסון כזה נורא, ולנו אסור להישאר אדישים, אנחנו חייבים להיות שם בשביל האלמנה הבודדה ובשביל שני הילדים היתומים, חייבים להיות שם בשביל משפחת מועלם שאין להם מכרים ומשפחה, אין להם כלום, פשוט בודדים, חייבים להיות שם. עכשיו, פן יהיה מאוחר.

עזרו לאלמנה ולרך הנולד שנותרו לבדם מול האסון הנורא>>

מזעזע מקרה קשה קופת העיר אלמנה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!