ט' אדר ב' התשפ"ד
19.03.2024
כל המידע על מצבות

המומחים של מצבות גן עדן עונים: כמה עולות מצבות מעוצבות?

היות ולכל אדם יש אופי מיוחד משלו, מטבע הדברים, השאיפה היא לבחור עבורו במצבה מעוצבת ומיוחדת שתשקף את אופיו המיוחד ואת המהות שלו

המומחים של מצבות גן עדן עונים: כמה עולות מצבות מעוצבות?
מצבות אישיות צילום: מצבות גן עדן

כאשר אנו מאבדים אדם אהוב, חלק בלתי נפרד מהפרידה ממנו הוא להנציח את זכרו על ידי מצבה. יש סוגים שונים של מצבות, חלקן פשוטות, ואחרות יותר מעוצבות. היות ולכל אדם יש אופי מיוחד משלו, מטבע הדברים, השאיפה היא לבחור עבורו במצבה מעוצבת ומיוחדת שתשקף את אופיו המיוחד ואת המהות שלו. לא פעם מצבות שמעוצבות בהתאמה אישית, ידרשו יותר עבודה ויכללו את מיטב חומרי הגלם והאפשרויות, מה שישפיע גם על המחיר.

במה שונות מצבות מעוצבות ממצבות רגילות?

כיום, לצד המצבות הסטנדרטיות קיימות גם מגוון מצבות מעוצבות. מצבות מעוצבות שונות מכל מצבה רגילה בדרכים כאלו ואחרות, החל בסוג האבן הנבחר לעיצוב המצבה, דרך הסיתות והעיבוד שלה והוספת אלמנטים מיוחדים ועד הכיתוב שתבחרו להוסיף. הפרטים שתבחרו ישפיעו המון על הנראות של המצבה עצמה וגם על מחירה.

איך בוחרים מצבות מיוחדות?

כדי לעצב מצבה מיוחדת ויפה, בעיצוב שמותאם באופן אישי לנפטר ולמשפחתו צריך לעבוד עם חברה מקצועית ורגישה שיודעת כיצד להקשיב לבני המשפחה, וללמוד מהם מהו הסגנון שהם מעדיפים. לאחר שיחה ראשונית, צוות החברה יוכל להציע אפשרויות מעוצבות ראשוניות בהתאם גם לסדר גודלו של התקציב.

מצבות מעוצבות ניתן ליצור בדרכים שונות, וכדי שיהיה אפשר להפיק את המרב, חשוב קודם כל לעמוד על סדר גודלו של התקציב שעומד לרשותכם ותוכלו להרשות לעצמכם. יש לציין שמכל תקציב אפשר להוציא מצבה מיוחדת ומעוצבת, לכן גם אם תבחרו להשקיע באבן פחות יקרה, אינכם מוגבלים מבחינת עיצוב ואפשר לבצע התאמות לצרכים ולרצונות שלכם.

צורת המצבה גם משפיעה

מצבות מעוצבות הופכות למיוחדות גם על ידי צורתן, וכאשר החברה מומחית היא יכולה לעבד את האבן לכדי כל צורה: לב לאדם אהוב, גלשן לאדם שאהב לגלוש, ספר פתוח לאדם שאהב לקרוא המון ועוד המון אפשרויות שאפשר להתאים לאופי האדם ולאורח חייו על הצד הטוב ביותר. אפשר להוסיף למצבה גם אלמנטים מיוחדים שיצרו רושם מיוחד, כמו למשל אדנית עם צמחים, לוח זכוכית עם הדפסה, כיתוב מרשים, פיסול או כל רעיון אחר שנראה לכם מתאים.

כמה זה יעלה לנו?

כיום יש מגוון מצבות מעוצבות, ואפשר גם לעצב מצבה בהתאמה אישית. המחירים של המצבות יכולים לנוע בין 5,000 ₪ ל- 17,000 ₪ ואף יותר מכך. בטווח המחירים הללו אפשר להזמין מצבה עם חלוקי נחל וספסל קטן, כמו גם מצבה משיש טורקי עם תוספת פיסול. כמובן שמחיר המצבה ירד כאשר מדובר בבעלי חיים, אז נעשה שימוש בפחות חומר גלם, כך שגם את המצבה מעוצבת, המחיר יהיה נמוך יותר מכל מצבה רגילה באופן משמעותי.

בניית מצבות מעוצבות מהווה אתגר אמיתי ולכן חשוב לבחור בחברה מקצועית ולה ניסיון רב והמון מיומנות, שיחד מבטיחים שהביצוע יהיה לא פחות ממושלם. חברת מצבות גן עדן בעלת ניסיון של 20 שנים בתחום והיא מציעה איכות בלתי מתפשרת ואחריות על כל מצבה ל- 20 שנה.

בקרו באתר החברה: https://cemetery.org.il

 

גן עדן מצבות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }} | {{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }} | {{ reply.date_parsed }}
טען עוד