י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
האיומים וההטרדות ייפסקו

בית המשפט הכריע: מותר לפעיל הימין להפגין ליד ביתו של אלקין

בבית משפט השלום בירושלים נערך היום דיון בבקשת רעייתו של אלקין לממש צו הרחקה נגד פעיל הימין שהפגין בסמוך לביתה. בית המשפט לא קיבל את בקשתה, ואפשר לבן יהודה להמשיך להפגין, אך תוך הגבלות

בית המשפט הכריע: מותר לפעיל הימין להפגין ליד ביתו של אלקין
זאב אלקין צילום: Olivier Fitoussi/ Flash90

תוצאות הבחירות האחרונות, והזעזוע עם עריקת אנשי הליכוד אל 'תקווה חדשה' של גדעון סער, הביאו את פעילי הימין להפגין מול ביתו של חבר הכנסת זאב אלקין. בימים האחרונים אף סערו הרוחות לאחר שפעיל הימין רמי בן יהודה תועד מתקוטט עם רעיית חבר הכנסת.

היום (חמישי) הגיעו הצדדים לבית משפט השלום בירושלים שם נערך דיון בבקשת רעייתו של אלקין לממש נגד פעיל הימין צו הרחקה. בית המשפט לא קיבל את בקשתה, ואפשר לבן יהודה להמשיך להפגין אך תוך הגבלות.

ב'ערוץ 7' ציטטו את רעייתו של אלקין שאמרה בצאתה מבית המשפט: "אני שמחה שבית המשפט הבין שנחצו כאן גבולות ואסר על רמי בן יהודה להתקרב אלי או אל ילדי, ליצור קשר, לגדף או להטריד אותי או את ילדי וזאת על ידי פסק דין שניתן על ידי בית המשפט וישאר בתוקף על לסוף אוגוסט 2021. למדנו היום שיעור חשוב שזכות ההפגנה איננה זכות ההפחדה. אני מקווה שילדיי יוכלו לחזור הביתה בתחושת ביטחון".

עורך דינה, גלעד סממה, צוטט אף הוא: "כבוד השופטת אורנה סנדלר איתן החליטה כי נאסר על רמי בן יהודה לאיים או להטריד את גברת אלקין או את ילדיה בכל דרך ובכל מקום, להתחקות אחריה או אחרי ילדיה, לארוב להם או לפגוע בפרטיותם בכל דרך שהיא וכן נאסר עליו ליצור קשר עימה, או עם ילדיה בכל דרך ובכל מקום. איסורים אלה חלים על רמי בן יהודה עד לסוף אוגוסט 2021".

עוד הוסיף: "כמו כן התחייב רמי בן יהודה בפני בית המשפט שלא לגדף את גברת אלקין ולא לפנות כלל אליה ולמי מבני משפחתה או באי ביתה האחרים בדברים כלשהם. בנוגע להפגנה מול ביתו של חה"כ אלקין, נאסר על רמי בן יהודה להשתמש במגפונים בהפגנות אלו וחלה עליו חובה ליידע את המשטרה באם יש לו איזו כוונה לערוך הפגנה שכזו. כמו כן הורחק רמי בן יהודה מקיום הפגנה בסמוך לביתה של הגברת אלקין לקצה רחוב המגורים'. שרמי בן יהודה לא יעמוד בהתחייבויות אלה יפעל בית המשפט למתן הגבלות נוספות כנגדו".

בן יהודה עצמו אמר ביציאה מבית המשפט: "בית המשפט החליט שזכותי הלגיטימית להפגין. גברת אלקין יצאה מאוכזבת. אולי כבר היום נגיע להפגין מול ביתה".

זאב אלקין בית משפט השלום הפגנות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד