ט' אדר ב' התשפ"ד
19.03.2024
בשב"ס עדכנו את התחנה

מדאיג: 12 שוטרים ומפקדם נדבקו בקורונה למרות שחוסנו

מבדיקת המסלול האפידמיולוגי של שוטרי התחנה נמצא כי ככל הנראה השוטרים נדבקו מ-3 עצורים פלסטיניים שנעצרו בימים האחרונים בעבירות אמל"ח | בשב"ס עדכנו את שוטרי התחנה כי העצורים חיוביים לנגיף ואז הלכו השוטרים לבדוק עצמם

מדאיג: 12 שוטרים ומפקדם נדבקו בקורונה למרות שחוסנו
עימותים בשער שכם צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

בימים האחרונים מופצים אמירות לכאן ולכאן בשאלת הצורך בחיסון שלישי. ראש הממשלה בנימין נתניהו אמר עם חתימת ההסכם עם חברת 'פייזר' כי תידרש כנראה מנת חיסון שלישי, שניתן בעוד כחצי שנה. מנגד גורמים שונים במערכת הבריאות הביעו את דעתם כי לא בטוח שתידרש מנת חיסון שלישית.

בתוך כך מנגד דווח היום (חמישי) ב'כאן 11' כי נרשמה התפרצות קורונה בתחנת משטרת ישראל במעלה אדומים. על פי הדיווח 12 משוטרי התחנה, כמו גם מפקד התחנה עצמו נמצאו מאומתים לנגיף.

מבדיקת המסלול האפידמיולוגי של שוטרי התחנה נמצא כי ככל הנראה השוטרים נדבקו מ-3 עצורים פלסטיניים שנעצרו בימים האחרונים בעבירות אמל"ח. בשב"ס עדכנו את שוטרי התחנה כי העצורים חיוביים לנגיף, ולכן הלכו השוטרים לבדוק עצמם, ונמצאו כאמור חיוביים. יצויין כי מדובר באנשים שכבר קיבלו 2 מנות חיסון, ולמרות זאת נדבקו בנגיף.

מוקדם יותר דווח כי מרכז הרפואי ברזילי הוא בית החולים הכללי המחוסן ביותר בישראל - לא פחות מ-93% מעובדיו חוסנו נגד קורונה. כך קובע דו"ח משרד הבריאות, שבדק את שיעורי התחסנות העובדים בקרב בתי החולים בארץ. כך מתפרסם היום ב'ישראל היום'.

הדו"ח בחן כמה מאנשי הצוות בכל בית חולים קיבלו לפחות את מנת החיסון הראשונה, וכן כמה קיבלו את שתי המנות גם יחד. הנתונים מתייחסים לשיעורי התחסנות בקרב צוותי רפואה וסיעוד, מקצועות פארא-רפואיים וכן עובדי מינהל ומשק. לפי הנתונים, מתחת למרכז הרפואי ברזילי ממוקמים בטבלת ההתחסנות בית החולים איכילוב (91.4% חוסנו במנה הראשונה) ובית החולים בני ציון (91.2%).

עם זאת, בבתי חולים אחרים נרשמו נתונים מעט פחות מרשימים. עם המוסדות שבהם שיעור ההתחסנות הנמוך ביותר נמנים מרכז שניידר לרפואת ילדים (שם התחסנו 80% מהעובדים), סורוקה (79.9%) ורמב"ם (76.8%).

בנוסף הבוקר דווח כי מאז החל מבצע החיסונים בישראל, עד כה התחסנו לנגיף הקורונה 5,369,196 בני אדם. מתוכם, 4,998,500 בני אדם התחסנו במנה השניה.

קורונה חיסון משטרת ישראל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }} | {{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }} | {{ reply.date_parsed }}
טען עוד