י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
"היא תהיה גיבורה"

דיווח: זוהי חברת הכנסת שהליכוד יפעיל עליה לחץ

בעקבות חוסר ההצלחה להקים ממשלה בראשות נתניהו, במפלגת השלטון עוסקים במאמצים לסכל את הקואליציה שתורכב בצד השני - כאשר בכוונתם להפעיל לחצים כבדים בכדי לשכנע את בכירת 'ימינה' איילת שקד לסכל את המהלך | גורמים ב'ליכוד': "היא תיחשב כמי שתשמור על הימין"

דיווח: זוהי חברת הכנסת שהליכוד יפעיל עליה לחץ
בנימין נתניהו צילום: אוליביה פיטוסי, פלאש 90

ראש הממשלה בנימין נתניהו מנסה לקדם את הבחירות הישירות לראשות הממשלה מתוך תקווה שזהו מוצאו האחרון מהפלונטר אליו נקלע, כאשר 12 ימים בלבד נותרו לו, במקביל ב'ליכוד' עוסקים בניסיון לטרפד את הממשלה בצד השני, והבוקר (שישי) דווח כיצד הם מתכוונים לעשות זאת.

על פי הפרסום ב'ישראל היום', מפלגת השלטון תפעיל לחץ על בכירת 'ימינה' איילת שקד, במטרה שהיא תסכל את ממשלת השינוי, שבנט מתכוון להרכיב יחד עם גוש המרכז-שמאל.

לפי הפרסום, גורמים ב'ליכוד' טוענים כי בעוד נפתלי בנט עלול להפסיד בכל מקרה, שכן אם יצטרף לנתניהו יותקף משמאל ואם יצטרף ללפיד יותקף מימין - שקד יכולה רק להרוויח מהמצב.

"אם היא תסכל את הכוונה של בנט להקים ממשלה עם לפיד היא תהיה גיבורה, היא תיחשב כמי שתשמור על הימין", טענו הגורמים לכתב הפוליטי יהודה שלזינגר.

בסביבתה של שקד דחו על הסף את דברי הגורמים בליכוד ואמרו כי "במקום לעשות מאמץ להקים ממשלה, בליכוד מבזבזים זמן יקר על תיאוריות הזויות".

איילת שקד ממשלת בנט לפיד מפלגת הליכוד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד