י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
"לא האמנתי"

סמוטריץ' מתנצל וחושף את הסרטון שגנז

בעקבות נאומו של יו"ר 'ימינה', שבו הצהיר כי הוא מוכן לממשלה עם גוש השינוי, יו"ר 'הציונות הדתית' חשף סרטון שהיה אמור להיות בקמפיין הבחירות, אך נפסל: "לא האמנתי שיעשו את זה כל כך מהר" | בנוסף התנצל בפני מצביעי 'ימינה': "לא התרעתי"

סמוטריץ' מתנצל וחושף את הסרטון שגנז
נפתלי בנט/בצלאל סמוטריץ צילום: יונתן זינדל/אוליבר פיטוסי, פלאש 90

חודש בדיוק מאז בחירות 2021, יו"ר 'הציונות הדתית' בצלאל סמוטריץ׳ מפרסם היום (שישי) סרטון שצוות הקמפיין שלו הכין לפני הבחירות נגד ראשי 'ימינה' - שלא פורסם עד היום.

הסרטון מציג את בנט שאמר "לא קורונה, לא מעניין", כמי שעלול לשבת בממשלה בראשות יאיר לפיד, ועם שרים ממפלגות 'העבודה', 'מרצ' ו'ישראל ביתנו', ובכך יישב בעצם בממשלת שמאל. לבסוף מהדהד המסר לבנט: "תחליט, אתה עם השמאל או עם הימין?".

ח"כ סמוטריץ' פרסם כאמור את הסרטון היום וכתב: "‏את הסרטון הזה הכין צוות הקמפיין שלנו בתקופת הבחירות ופסלתי אותו. אפילו אני לא האמנתי שנפתלי ואיילת יעשו את זה כל כך מהר".

הח"כ הוסיף: "כל כך בוטה, מתוכנן מראש, בלי אפילו מראית עין של ניסיון להקים ממשלת ימין (בפועל הם עושים הכל כדי להכשיל את הקמתה), ותוך הפרת כל הבטחות הבחירות שלהם".

"‏אני מתנצל בפני מצביעי בנט-שקד שהולכו שולל אחרי ההכחשות שלהם בתקופת הבחירות על שלא התרעתי בפניהם חזק וברור יותר לפני הבחירות ועזרתי להם לפקוח עיניים", סיכם סמוטריץ'.

הציונות הדתית נפתלי בנט איילת שקד ממשלת בנט לפיד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 12 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד