כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024
תיעוד מטריד

צפו: התעללות לאור יום בילדים החרדים

תיעוד מטריד של תקיפת ילדים חרדים לאור יום, מטריד את קראון הייטס. ילד שצעד בשבת אחה"צ הותקף על ידי קבוצת גויים שאחד מהם הרים אותו פיזית ואחרים תיעדו וצחקקו | המשטרה ממליצה להפיץ את התיעודים בכדי להזהיר את ההורים

צפו: התעללות לאור יום בילדים החרדים
אילוסטרציה. למצולמים אין קשר לכתבה צילום: נתי שוחט, פלאש 90

שבוע אחרי התיעוד ממצלמות האבטחה נחשף: במהלך השבת שעברה (תזו"מ) בשעות אחר הצהריים, צעדו לתומם אב ובנו בן ה-9 בשכונת קראון הייטס בניו יורק לעבר ביתם, יחד עם חבר של הבן, ממש לפני שהם הגיעו הביתה, עצר האב בביתו של קרוב משפחה לאסוף ילד נוסף. הילדים קיבלו אישור מהאב להמשיך ללכת לבד הביתה, במרחק חצי בלוק מהבית.

בדרכם חלפו על פניהם שלושת נערים גויים שהחלו להתגרות בהם ולחסום את דרכם, אחד מהם אף ניגש בצעדים מאיימים על אחד הילדים ודרש "תחבק אותי". אחד הילדים הצליח לחמוק, אך הנער לכד את חברו. הילד בן ה-9 סירב לחבק אותו והשיב: "לא היום" בביטחון רב וניסה להתרחק משם. כך דווח באתר 'קראון הייטס אינפו'.

הנער אמר אז לילד באגרסיביות, "תחבק אותי אחרת אני ארים אותך", כאשר הילד סירב לכך, הנער הרים את הילד בזמן שחבריו צחקו ותיעדו".

כל זה ניתן לראות בבירור בתיעוד ממצלמות אבטחה. ניתן לראות שהמקרה מתרחש לאור יום, ברחוב מרכזי הומה אדם  בקראון הייטס.

הילד שהצליח לחמוק מהמקום בתחילה החל לרוץ לכיוון הבית, אך אחר כך הסתובב כדי להזעיק עזרה מצד יהודים שראה מרחוק. כשבני הנוער ראו את המבוגרים מתקרבים, הם שחררו את הילד והסתלקו כאילו דבר לא אירע.

ל'בחדרי חרדים' נודע כי ההורים המוטרדים הגישו תלונה במשטרה, שביקשה מהם לשתף ולהפיץ את התיעודים בכדי להזהיר הורים מפני הסכנות הנשקפות לילדים, וכי על ההורים ללמד את ילדיהם כיצד להגיב במקרים דומים.

התעללות בילד תקיפת ילד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד