ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024
שיחות מאחורי הקלעים

מקורבו של סער נועד עם הח"כ המקורב לנתניהו

בעוד גוש השינוי ממשיך במגעים להרכיב ממשלה בראשות נפתלי בנט, מנהל קמפיין השטח של 'תקווה חדשה' וראש עיריית רמת-גן כרמל שאמה, נצפה ביום שישי משוחח עם חבר הכנסת שלמה קרעי, המקורב לראש הממשלה

מקורבו של סער נועד עם הח"כ המקורב לנתניהו
שלמה קרעי וכרמל שאמה צילום: אביתר פרייליכמן

ביום שישי, שעות לפני כניסת השבת, נצפה מקורבו של ראש הממשלה בנימין נתניהו, יושב במסעדה ומשוחח עם מקורבו של גדעון סער, מי שניהל את קמפיין השטח של 'תקווה חדשה'.

בתיעוד, שפרסמה הכתבת הפוליטית של 'מקור ראשון', עטרה גרמן, נראה חבר הכנסת שלמה קרעי מ'הליכוד', אשר מקורב לנתניהו, יושב במסעדה מול כרמל שאמה-הכהן, ראש עיריית רמת-גן, מי שניהל את קמפיין השטח של 'תקווה חדשה' והשניים משוחחים.

הפגישה התנהלה ברקע הדיווח, ביום חמישי האחרון ב'ערוץ 20' כי גדעון סער מתכנן לפעול לכך, שאחרי שנתניהו יעביר את המנדט בחזרה לנשיא, האחרון לא יטיל על יו"ר 'יש עתיד' יאיר לפיד או יו"ר 'ימינה' נפתלי בנט את המנדט להרכבת ממשלה, אלא יחזיר את המנדט לכנסת למשך 14 יום כפי החוקה, ובמהלכם כל ח"כ שמשיג 61 חתימות - מקבל את המנדט.

קרעי ושאמה הכהן. צילום: אביתר פרייליכמן.

לאחר שהנשיא יעביר את המנדט לכנסת, גדעון סער מתכנן לבטל את האופציה לבחירות ישירות, אותה העלה נתניהו בימים האחרונים, ולפיה לא יתקיימו בחירות לכנסת אלא רק לראשות הממשלה.

בנוסף, יו"ר 'תקווה חדשה' מתכוון להפעיל לחץ מתוך מפלגתו לשעבר, 'הליכוד', על נתניהו שיפרוש או שימלא תפקיד אחר חוץ מראשות ממשלה.

ולבסוף, סער מתכנן להודיע על פסילת ממשלה שנשענת על 'הרשימה המשותפת' ו'רע"מ' ולהביא לאיחוד הימין, להרכבת ממשלת ימין יציבה.

גדעון סער כרמל שאמה הכהן שלמה קרעי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד