י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
תופעת לוואי

אפקט הקורונה: ביקוש שיא לפאות נוכריות

הביקוש לפאות זינק במהלך הסגר בבריטניה בגלל שמספרות נסגרו ויותר נשים סבלו מנשירת שיער כאחת מתופעות הלוואי של נגיף הקורונה

אפקט הקורונה: ביקוש שיא לפאות נוכריות
מכירת פאות צילום: יח"צ

מאחר והמספרות בבריטניה היו סגורות במשך חודשים ארוכים ונשים רבות סבלו מנשירת שיער כאחת מתופעת הלוואי של נגיף הקורונה, זינק הביקוש לפאות באנגליה דווקא אצל האוכלוסייה הלא יהודית.

כמו כן, קביעת תורים אצל יצרני פאות לאחר פתיחתן מחדש, הביאה למספר גבוה של נשים שניסו לקבוע תור מהיר בגלל הלחץ, הרצון לקנות פאות במהירות מגיע לדעת המוכרים בגלל לחץ וחשש מסגר נוסף שעתיד להתרגש פתאומית.

ג'ו פיקרינג, יצרן פאות לונדוני אמר ל'דיילי מייל': "היומנים שלנו עמוסים כעת. אנחנו מקבלים המון לקוחות חדשים". קרוליין שאלו, יצרנית פאות לונדונית אחרת אמרה: "נשירת שיער הפכה לבעיה גדולה יותר מכיוון שהיא אחת מתופעות הלוואי של קורונה".

רבקה גונו, מייסדת אתר מכירת פאות באינטרנט, עברה ממכירת 20 פאות בחודש ליותר מ-100, היא אמרה כי לקוחות חדשות רבות לא חבשו פאה לפני כן, ועכשיו הן החלו לקנות כי קודם לכן לא יכלו להגיע למספרה, "ככל שהסגר נמשך, נשים רבות חוו נשירת שיער בגלל לחץ, או שדיווחו על כך לאחר שנדבקו בנגיף הקורונה".

מפרוץ המגפה נדבקו בנגיף כ-4.3 מיליון בריטיים וכ-127 אלף מהם מתו מהנגיף, אך בריטניה חיסנה לפחות חצי מהאוכלוסיה ולכן היא חוזרת לחיים לאט לאט, כזכור ראש ממשלת בריטניה, בוריס ג'ונסון, הציג בתחילת החודש תוכנית מדיניות של "דרכון ירוק" שצפויה לאפשר בהמשך חזרה של טיסות בינלאומיות, כנראה כבר באמצע חודש מאי.

פאות קורונה בריטניה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד