י' ניסן התשפ"ד
18.04.2024
הפלונטר נמשך

סקר: לאף גוש אין רוב; רע"מ לשון מאזניים

בעוד בגוש השינוי נמצאים במגעים נמרצים להקמת קואליציה, סקר חדש בדק מה היו תוצאות הבחירות אם היו מתקיימות היום - ושוב לאף גוש אין 61 כדי להרכיב קואליציה | רע"מ שוב לשון המאזניים | הנתונים המלאים

סקר: לאף גוש אין רוב; רע"מ לשון מאזניים
מצביע בקלפי צילום: פלאש 90

ראש הממשלה בנימין נתניהו עדיין לא ויתר על הצעת חוק הבחירה הישירה לראשות הממשלה בכדי לפתור את הפלונטר, אך בינתיים מתפרסם הערב (מוצ"ש) סקר חדש שבדק מה היו התוצאות, אילו הבחירות אם היו מתקיימות היום.

על פי הסקר שנערך על ידי מכון 'מדגם' בהנהלת מנו גבע ופורסם ב'חדשות 12', אילו הבחירות היו מתקיימות היום, בנימין נתניהו ו'הליכוד' היו שומרים על כוחן עם 30 מנדטים, בעוד 'יש עתיד' של יאיר לפיד מתקרבת לקידומת חדשה מקבלת בסקר 19 מנדטים.

המפלגה השלישית בגודלה על פי הסקר היא 'ש"ס' של אריה דרעי ששומרת על כוחה עם 9 מנדטים. 'העבודה' ומירב מיכאלי עולות במנדט ל-8 מנדטים. 'יהדות התורה' של משה גפני ו'ישראל ביתנו' של ליברמן על 7 גם כן כל אחת.

'ימינה' של נפתלי בנט, אשר יכול למצוא את עצמו כראש ממשלה, עומד עדיין על שבעה מנדטים, כך גם 'כחול לבן' של בני גנץ. 'הרשימה המשותפת' ו'הציונות הדתית' יציבים על 6 המנדטים. 'מרצ' ו'תקווה חדשה' על 5, ו'רע"מ' של עבאס על 4.

חלוקת הגושים, היא 52 לגוש נתניהו, ו-57 לגוש השינוי, נפתלי בנט על 6 ומנסור עבאס על 4 מנדטים.

סקר מנדטים סקר בחירות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד