י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
"לא תהיה מחילה לעד"

"פסול חיתון": בכירים חרדים מזהירים את בנט

ביהדות התורה חוששים מאוד ממשלה בה ייטול חלק בנט ובה יהיה אביגדור ליברמן שחקן מרכזי בתפקיד מכריע וינצל זאת כדי להנחית מכה איומה על עולם התורה | "על מעשה שפל כזה אין ולא תהיה מחילה לעד"

"פסול חיתון": בכירים חרדים מזהירים את בנט
יהדות התורה צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

בימים האחרונים נדמה כי ממשלת שינוי יחד עם בנט ו'ימינה' היא כמעט דבר מוגמר, כעת המפלגות החרדיות נכנסות למגננה וחוששות מאוד מפגיעה אנושה שתנחית עליהן ממשלה כזו בה שותפים לפיד וליברמן.

בשבוע האחרון דווח כי בדיונים על ממשלת שינוי עלה לשולחן שיתופן של המפלגות החרדיות, אך מי שנעמד על רגליו האחריות ומציב תנאים נוקשים לכך הוא יו"ר 'ישראל ביתנו' אביגדור ליברמן שמצע מפלגתו מושתת על שנאת חרדים והצרת צעדיהם.

ביהדות התורה נכנסים למגננה ומזהירים את נפתלי בנט משיתוף פעולה שכזה שיוביל את ליברמן לתפקיד בכיר בממשלה ואולי יכניס אותו למשרד האוצר דרכו ינחית מכה אנושה על עולם התורה.

לדבריהם, אם נפתלי בנט יביא למינוי איווט ליברמן האיום לתפקיד שר האוצר (או כל תפקיד בכיר אחר) הוא ייכנס להיסטוריה לדיראון עולם כמחריב עולם התורה ומסורת ישראל. כל מאמציו להשכיח את ברית האחים בינו ללפיד, אותם הגדיר 'טעות קשה' ירדו לטמיון והוא יוכרז פסול חיתון פוליטית לנצח. על מעשה שפל כזה אין ולא תהיה מחילה לעד.

יהדות התורה נפתלי בנט אביגדור ליברמן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 16 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד