ט' ניסן התשפ"ד
17.04.2024
עד מתי?

לא רק בירושלים • גל תקיפות של חרדים במהלך השבת באשדוד

האימה הגיעה גם לעיר אשדוד: על פי תלונות תושבים שהתקבלו במערכת 'בחדרי חרדים', בליל שבת הסתובב אלמוני והיכה עוברים ושבים ברחובות רובע ז' בעיר | לידינו הגיעו למעלה מעשרה דיווחים על תקיפות אלימות | המשטרה והתושבים מנסים לעלות על עקבות התוקף

לא רק בירושלים • גל תקיפות של חרדים במהלך השבת באשדוד
אילוסטרציה צילום: Corinna Kern/Flash90

בעוד הפוקוס התקשורתי מונח על המתרחש בבירה, מתקבלות עוד ועוד עדויות על כל תקיפות נגד בעלי חזות חרדית בכל רחבי הארץ. על פי תלונות תושבים שהתקבלו ל'בחדרי חרדים' בשבת בלילה הסתובב אלמוני והיכה עוברים ושבים ברחובות רובע ז' בעיר אשדוד.

לאור גל התקיפות התושבים ביקשו מכל מי שיש לו מצלמות אבטחה באזור של רחובות הורקנוס והרב לוין, גם בין הבניינים, שיבדוק אם ניתן לזהות את הפושע שלבש מכנס עם פס לבן וקפוצ'ון.

סגן ראש עיריית אשדוד יחיאל ויינגרטן שוחח הערב (מוצאי שבת) עם 'בחדרי חרדים' והבהיר כי מדובר בתקיפות חמורות שאסור שיתרחשו. ולא מדובר רק בתקיפות שהתרחשו במהלך יום השבת, אלא מדובר בגל תקיפות שהחל ביום רביעי, המשיך בחמישי והגיע לשיא בשבת.

לדבריו "איננו יודעים אם מדובר כחלק מההסתה בבחירות, כמו תקיפות שחווינו לצערינו בעיר בתקופת הבחירות, ואז לאחר שהמשטרה לכדה אותו התברר כי התוקף קשור לאחת המפלגות שונאי הדת. או מדובר כחלק מגל התקיפות הכלל ארצי נגד הציבור החרדי בימים האחרונים".

הוא הוסיף ואמר: "המשטרה ממשיכה לחקור את אירועי התקיפות, אך הפעם היא תתקשה יותר לאור כך שהתוקף היה לבוש עם קפוצ'ון בנוסף למסכה. אך בכל מקרה כל תלונה חשובה. שלחנו הערב עוד עשר תלונות למשטרה, וכל תלונה חשובה".

עוד הוסיף: "חשוב להתלונן בנוסף לתלונה הרגילה במשטרה, גם במוקד 106, לפעמים בעירייה מצליחים לאתר חשודים באמצעים הנמצאים בידי העירייה. בכל מקרה מדובר במקרים מזעזעים ואסור לעבור על כך לסדר היום".

אשדוד הסתה תקיפה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 10 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד