ג' אייר התשפ"ד
11.05.2024
דיירת בלתי רצויה

ויראלי ברשת: היונה נכנסה לדירה והטילה ביצים על המיטה

יונה "פרצה" לדירה בניו יורק, התנחלה במיטה הגדולה בחדר השינה והטילה עליה את גוזליה | כעת היא גרה בחלון של הדיירת ששבה לביתה אחרי שמונה ימים וגירשה את האורחת הבלתי רצויה

ויראלי ברשת: היונה נכנסה לדירה והטילה ביצים על המיטה
הביצים על המיטה צילום: צילומסך

לאחר שמונה ימים שנעדרה מביתה שבהמילטון הייטס בניו יורק, חזרה אשת העסקים אריקה בארקר, וגילתה שיש לה כמה דיירים נוספים. יונה שנכנסה לחדר השינה שלה, דרך פתח צמוד למזגן והטילה שתי ביצים על המיטה.

"שמעתי כנפיים מתנפנפות וחשבתי, איך אני מוציאה מהר את המצלמה שלי, אבל ממש מהר". אמרה בארקר שפרסמה תיעוד בטיק טוק, איך שהיא מקיימת את 'מצוות שילוח הקן' ומגרשת את האם מבניה. תיעוד שחצה את ה-160,000 צפיות.

בשיחה עם ה'ניו יורק פוסט' אמרה ברקר כי התיעוד הוויראלי החזיק מעמד וסיפרה כי היא ישנה במקום אחר בימים האחרונים כדי להימנע ממפגש עם השכנה החדשה שהיא מתקשה להשלים עם הימצאותה. היא ציינה שמעולם לא חוותה דבר כזה בשבע שנות מגוריה בדירה זו.

"זו הייתה חוויה טראומטית" אמרה, כשחזרה הביתה ומצאה את אחד החדרים שפתאום אכלס שני דורות של יונים היא החליטה לאפשר להם להמשיך להתגורר בדירתה, לאחר שבתחילה ניסתה לגרש אותה.

בארקר, שמנהלת עסק לצילום, אמרה שהיא "לקחה פח מיחזור, והכניסה את הקן לתוכו" הניחה אותו בחלון כבית מאולתר, עבור האם היונה ובניה. "תאמינו או לא, האמא יונה חזרה, ועכשיו היא נמצאת שם", סיפרה בהתרגשות.

ביצים קן ציפור

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד