י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
מנסים לפרק את בנט

דיווח: אלו הח"כים מ'ימינה' שקיבלו הצעה לערוק

בעקבות המגעים להרכבת ממשלת שינוי, ב'ליכוד' החלו לנסות לפעול במטרה לפרק את 'ימינה' מבפנים, והציעו לשני חברי כנסת במפלגה לערוק - אך הם סירבו | גורם בכיר ב'ימינה': "ההנחיה לחברי הסיעה לומר - לכו נסו להרכיב ממשלה"

דיווח: אלו הח"כים מ'ימינה' שקיבלו הצעה לערוק
נפתלי בנט צילום: Yonatan Sindel/Flash90

בעוד נתניהו מנסה לקדם בחירות ישירות, אתמול (מוצ"ש) דווח כי 'הליכוד' פנה לשני חברי כנסת מ'ימינה' במטרה שיערקו אליהם, כדי למנוע מבנט ללכת לממשלה עם גוש השינוי.

על פי הדיווח, שדווח ב'חדשות 12', חברת הכנסת מ'ימינה' אביר קארה ועידית סילמן קיבלו הצעה מגורמים במפלגת השלטון, לפיה יעזבו את מפלגתם וישובצו ב'ליכוד', אך השנים דחו את ההצעה בשתי ידיים.

גורמים ב'ליכוד' מספרים כי בכל פנייה הם נתקלו בחומה בצורה של אנשי ימינה, וגורם בכיר ב'ימינה' מסביר: "ההצעות לא הגיעו לרמת פירוט כי ההנחיה לחברי הסיעה לומר - לכו נסו להרכיב ממשלה, יש לכם את האצבעות שלנו".

בתוך כך, ראש הממשלה בנימין נתניהו פנה אתמול לבית הדין של 'הליכוד', בבקשה שיתנו לו סמכות לאשר תיקון חוקתי לריצה משותפת עם המפלגות שתומכות בהקמת ממשלה בראשותו של נתניהו.

בהזמנה לישיבת הסיעה שנשלחה לחברי הכנסת ושרי הליכוד לקראת מחר, ציין יו"ר הסיעה חיים כ"ץ כי כחלק מסדר היום יוסמך נתניהו לאשר תיקון בהוראת שעה לריצה משותפת עם הסיעות שיתמכו בו.

בכך הליכוד מציע בעצם לימינה תעודת ביטוח שתסייע לה להקשיח עמדות במו"מ מול גוש המרכז-שמאל, וכך מקווים בליכוד לפוצץ את המשא ומתן ולהכשיר את כניסת ימינה לממשלת נתניהו.

מפלגת ימינה הליכוד ביבי נתניהו נפתלי בנט ישראל כץ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד