כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
"גנזת את ממשלת הימין"

אחרי שקרא לנתניהו לפרוש: התגובות לסמוטריץ׳ ברשת

בעקבות ציוצו שבו העלה לראשונה את האפשרות כי הגיע הזמן להחליף את ראש הממשלה, המערכת הפוליטית סוערת: "יכתיר את לפיד כראש ממשלה" | שותפו למפלגה, איתמר בן-גביר, הסתייג: "אני רוצה להקים ממשלה עם נתניהו"

אחרי שקרא לנתניהו לפרוש: התגובות לסמוטריץ׳ ברשת
בצלאל סמוטריץ צילום: Sraya Diamant/Flash90

למרות שעד היום התנגד לאפשרות להחלפה, יו"ר 'הציונות הדתית' בצלאל סמוטריץ׳ טען הלילה (ראשון) כי אולי הגיע העת להחליף את נתניהו, ועורר סערה.

אך ברקע נשמעים גם קולות אחרים, "אני לא רוצה להפיל את נתניהו, אני רוצה להקים ממשלה איתו", צוטט יו"ר 'עוצמה יהודית' איתמר בן-גביר על ידי העיתונאי מיכאל שמש והמשיך, "מנגד, האמירות שלו לא היו במקום, זה לא דין שווה. עושים לינץ' ביהודים, פוגעים ביהודים ונתניהו שותק - בעיניי זאת חרפה".

גם יו"ר יהדות התורה ח"כ משה גפני, התנגד להחלפת ראש הממשלה, ותקף את יו"ר 'הציונות הדתית': "סמוטריץ' יכתיר את יאיר לפיד כראש ממשלה, את אביגדור ליברמן כשר האוצר ויפגע בארץ ישראל כדרכם של הסיקריקים מאז ומעולם".

"‏ראשי הציונות הדתית הערב: אחד טוען שיכול להיות שבאמת הגיע הזמן להחליף את נתניהו. השני פועל לעשות את זה בפועל. מדובר בנזק אסטרטגי ארוך טווח למגזר", תקף אחש התקשורת ינון מגל.

יו"ר מרצ לשעבר זהבה גלאון צייצה בחשבון הטוויטר שלה: "‏עזר להכניס את הכהניסטים לכנסת, ונתן להם קודם כל כוח עליו ועל המשך חייו הפוליטיים. אל תהיה מופתע מהעקיצה, נתניהו, זה טבעם".

מועמד ימינה שי מימון התקוטט עם שמחה רוטמן, ואז התייחס לציוץ של סמוטריץ׳: "‏‎‎שמחה, תתעדכן. אפשר לחשוב מחוץ לקופסא", מנגד העיתונאי יניר קוזין כתב בטלגרם: "חם בנגמש הימני".

"‏אם לשפוט לפי התגובות שמקבל הלילה סמוטריץ׳ מליכודניקים, אפשר לחשוב שהרקטות שוגרו על ידי הציונות הדתית", התייחס הקומיקאי הדתי אמיר מויאל למתקפת 'הליכוד', והעיתונאי יהודה שלזינגר הגיב גם הוא בציניות: "‏מבין שגם סמוטריץ', ביבי וגפני דפקו חתיכת שנ"צ היום".

אברהם בלוך כתב ערוץ 20 כתב: "‏על פי נתוני סקר הליכוד יומיים לאחר הבחירות, נתניהו לא 'תרם' לסמוטריץ' 3 מנדטים - אלא 1.7 מנדטים. גם לבד, ‎סמוטריץ׳ היה עובר את אחוז החסימה יפה מאוד".

"‏סמוטריץ, אתה צודק, אתה לא אשם. מי שאשם, זה אנחנו שהאמנו בך. מי שאשם, זה נתניהו שהביא לך 3 מנדטים", כתב הצייצן החרדי בני רונזטל.

טוביה סמוטריץ׳, אחיו של בצלאל כתב: "‏אולי באמת הגיע הזמן, אבל מי שיעשה את זה זה מצביעי הליכוד, ולא מגלומן עם שבעה מנדטים".

בצלאל סמוטריץ ביבי נתניהו הליכוד משה גפני

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד