י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
נגיף במעקב

הבוקר: המגזר החרדי מהווה 5% מסך התחלואה הארצית

הנגיף הולך ונמוג, ומנתוני משרד הבריאות עולה, כי גם במגזר החרדי אחוז החולים נשאר נמוך | במהלך סוף השבוע האחרון התווספו במדינה 147 חולים, 7 מתוכם חרדים | הערים החרדיות הולכות ומתנקות

הבוקר: המגזר החרדי מהווה 5% מסך התחלואה הארצית
אילוסטרציה צילום: שוקי לרר

משרד הבריאות ממשיך במעקב אחרי הנגיף ההולך ונהדף על ידי מבצע החיסונים הנרחב והמוצלח בחסדי שמיים. והתחלואה הכללי בארץ הולכת ומצטמקת. מנתוני משרד הבריאות שפורסמו הבוקר (ראשון) עולה כי התחלואה במגזר החרדי עומדת על 5% בלבד מסך כל התחלואה.

על פי הנתונים במהלך סוף השבוע האחרון התווספו בארץ 147 חולים חדשים, 7 מתוכם מהמגזר החרדי, שהם כאמור 5% בלבד.

יחס ההכפלה בערים החרדיות ממשיך ונותר אף הוא נמוך במיוחד, ובכל הערים החרדיות הוא עומד על 1.0, למעט העיר בני ברק הסוגרת את הרשימה עם נתון מרשים של 0.6.

בקריית יערים, אלעד, מודיעין עילית ועמנואל התווספו בשבוע האחרון 0 חולים חדשים. ברכסים וביתר עילית התווספו בכל אחת חולה אחד בלבד. ובעיר בני ברק כולה התווספו 6 חולים חדשים בשבוע האחרון

בחישוב הנתון ל-10 אלף תושבים, ברכסים הנתון הוא 1. בשאר כל הערים החרדיות עומד נתון זה על 0.

בתוך כך דווח הבוקר כי 38 חולי קורונה נוספים אובחנו בישראל במהלך היממה האחרונה, בכך עלה מספר החולים מתחילת התפרצות הנגיף בארץ ל-838,006. על פי הנתונים, אמש בוצעו 8,752 בדיקות לחשודים כחולי קורונה.

מספר החולים הפעילים עמד נכון להבוקר על 1,805. מספר המונשמים ממשיך לרדת ועומד כעת על 91 חולים הזקוקים למכונת הנשמה מתוך 153 חולים במצב קשה המאושפזים בבתי החולים. מספר הנפטרים עלה אף הוא ועומד כעת על 6,350.

שיעור התוצאות החיוביות מסך הבדיקות הכולל עמד הבוקר על 0.5%. בתוך כך, מאז החל מבצע החיסונים בישראל, עד כה התחסנו לנגיף הקורונה 5,376,918 בני אדם. מתוכם, 5,008,438 בני אדם התחסנו במנה השניה.

קורונה המגזר החרדי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד