כ"ט ניסן התשפ"ד
07.05.2024
"העיקר שנמנע מהשמאל"

הוויתור המתוכנן של בן-גביר במידה וסער יצטרף

בעוד שותפו מצייץ כי יתכן וצריך להחליף את נתניהו, יו"ר 'עוצמה יהודית' מנסה בכל זאת להביא את יו"ר 'תקווה חדשה' לממשלת ימין - והציע שהוא לא יקבל תפקיד שר, בתמורה להצטרפות סער | בן-גביר: "אני מוכן לוותר על הרבה כדי לחסום ממשלת שמאל"

הוויתור המתוכנן של בן-גביר במידה וסער יצטרף
בן גביר ביום השבעתו לכנסת צילום: Olivier Fitousi/Flash90

למרות הסיכויים הנמוכים שיצטרף, הבוקר (ראשון) דווח כי יו"ר 'עוצמה יהודית' וחבר הכנסת מטעם 'הציונות הדתית' איתמר בן-גביר העביר הצעה ליו"ר 'תקווה חדשה' לחבור לממשלת ימין.

על פי הדיווח, שפורסם ב'ישראל היום', בן-גביר הציע לסער כי בתמורתה להצטרפותו של האחרון לקואליציית נתניהו, הוא לא יבקש להתמנות לשום תפקיד שר, זאת למרות שדרש בקמפיין הבחירות כי יתמנה לשר ביטחון הנגב והגליל.

"כדי להקים ממשלת ימין ולמנוע הקמה של ממשלת שמאל עם העבודה, מרצ והמשותפת", התנה יו"ר 'עוצמה יהודית' בשיחות סגורות, "אני מוכן לוותר על תפקיד שר. העיקר שנמנע מהשמאל לעלות לשלטון".

נזכיר שיו"ר 'תקווה חדשה' הצהיר במערכת הבחירות האחרונה, כי בן-גביר לא יהיה שותף בממשלה שבה ישתתף, וכי הוא לא יסתמך "לא על קולות בן גביר ולא על קולות הרשימה המשותפת".

סער עצמו סירב להתייחס לידיעה, אך בן-גביר מסר: "מבלי להתייחס לשיחות פרטיות, אכן אני מוכן לוותר על הרבה כדי לחסום ממשלת שמאל".

איתמר בן גביר גדעון סער הליכוד בצלאל סמוטריץ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד